تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۹۸۴۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درخشش کودک خوزستانی در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی رضوی / عکس
خوزنیوز: عضو کودک مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در مسابقه نقاشی کودک و نوجوان سیزدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا (علیه‌السلام) به‌عنوان نفر برگزیده معرفی شد.

به گزارش خوزنیوز؛ پارمیدا هادیان قهفرخی (عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 2 اهواز) در گروه سنی 10 تا 12 سال سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی از سوی هیئت‌داوران به‌عنوان نفر برگزیده انتخاب شد.

درخشش کودک خوزستانی در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی رضوی / عکس

بر اساس این گزارش، پردیس تنظیفی، رضا عبدلی و نادر موسوی فاطمی اعضای هیئت‌داوران این رقابت هنری در چهارچوب سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در گروه سنی 7 تا 9 سال به ترتیب فاطمه عزتی از قزوین، علی خسروی از کرمان، محمدعلی ابراهیمی از کرمانشاه، زهرا نوروزی از خراسان رضوی، عسل شادپور از گیلان، سوسن وفایی از خراسان رضوی، نیوشا جمالی از اردبیل و حنانه قنبری از خراسان شمالی را به نفرات اول تا هشتم این بخش معرفی کردند.

در گروه سنی 10 تا 12 سال نیز از مریم عبدی از همدان، زهرا آقایی از قزوین، پارمیدا هادیان قهفرخی از خوزستان، راضیه علیزاده از هرمزگان، شقایق فرزانه از آذربایجان غربی، ثنا طاهرخانی از قزوین، مائده زینالی از آذربایجان غربی و مرتضی آصف از قزوین برگزیده این بخش از این مسابقه شدند.

در گروه سنی 13 تا 15 سال نیز، زهرا غفوریان محدث از خراسان رضوی، رضا سربازی از اردبیل، افسانه ظریفیان از خراسان رضوی، حمیده شمشاد از خراسان رضوی، فائزه امانی از قروه، فاطمه مردانی از چهارمحال بختیاری، کوثر کیایی از گلستان و نسرین امینی از چهارمحال بختیاری به‌عنوان برگزیده انتخاب شده‌اند.

به گزارش خوزنیوز؛ کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری استان خوزستان در مرحله نخست این مسابقه در استان خوزستان 995 اثر نقاشی با موضوع رضوی کشیدند که 199 از آن‌ها به مرحله استانی راه یافت و پس از داوری استانی 16 اثر برتر به کشوری راه پیدا کرد.
:
:
:
آخرین اخبار