تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۹۸۴۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز تور کنسرت اردشیر کامکار با آواز وحید تاج
آغاز تور کنسرت اردشیر کامکار با آواز وحید تاج«وحید تاج» از برگزاری تور کنسرت «اردشیر کامکار» خبر داد که قرار است در چند شهر برگزار شود.

این خواننده‌ی آواز ایرانی با اعلام این مطلب گفت: این اجرا‌ها از 8 شهریورماه در مهاباد آغاز می‌شود و سپس به بوکان و سقز خواهد رسید. من در این تور، آواز بخش فارسی را می‌خوانم.

تاج ادامه داد: این کنسرت‌ها شامل دو بخش فارسی و محلی است که خواننده‌ی بخش محلی آن حشمت رجب‌زاده است. من در این اجراها تصنیف «زهی عشق» را با شعری از مولانا، «دیار متروک» با شعری از سایه، تصنیف «بازآمدن» با شعری از مولانا‌ و تصنیف «دل دیوانه» را با شعری از جبار امیری اجرا خواهم کرد.

این خواننده خوزستانی اهل دزفول درباره‌ی بخش محلی کنسرت نیز توضیح داد: در این بخش، قطعاتی لری،‌ بختیاری و کردی با تنظیم اردشیر کامکار برای مخاطبان اجرا خواهد شد که «آسمون ابری‌»، مقام عزیز بیگی‌، «امشو بارون بباره‌» و ... از جمله این قطعات هستند.

او با بیان این‌که آهنگ و تنظیم قطعات کنسرت برعهده‌ی اردشیر کامکار بوده است‌، از سیاوش کامکار (سنتور)، نیریز کامکار (تار)، کامبیز گنجه‌ای (تمبک)، نگار خارکن (کمانچه)، سیروان منهوبی (عود)،‌ ترگل خلیقی (رباب)،‌ کامران احمدی (دف) و قاسم رحیم‌زاده (تار) به عنوان هنرمندانی یاد کرد که در این تور کنسرت هنرنمایی خواهند کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار