تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۹۸۴۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شورای شهر آبادان:
بافت‌های فرسوده از معضلات شهر آبادان است
رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: بافت‌های فرسوده از معضلات شهر آبادان است که همچنان لاینحل باقی مانده و در این بحث یک تعامل چندجانبه نیاز است.

حمید حنظل عیدانی در جلسه شورای سلامت آبادان اظهار کرد: سال‌های زیادی به موضوع توقف ماشین‌های حامل سوخت در آبادان توجهی نشده است.

وی ادامه داد: این موضوع فقط به پالایشگاه و شهرداری آبادان منتهی نمی‌شود بلکه راهنمایی و رانندگی نیز در کاهش بار ترافیکی و ارگان‌های دیگر برای کمک به جانمایی آن باید کمک کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان تصریح کرد: بحث بافت‌های فرسوده نیز از معضلات شهر آبادان است که همچنان لاینحل باقی مانده و در این بحث یک تعامل چندجانبه نیاز است.

حنظل عیدانی افزود: در این خصوص باید تصمیمی اتخاذ شود و واحدهای متروکه و زمین‌های بلاءاستفاده از مشمول قانونی برای رفع این معضل به‌کار گرفته شوند.

وی با اشاره به مشکل فاضلاب آبادان، پیگیری این امر را منوط به رفع مشکلات مالی دانست و عنوان کرد: اداره آبفا و شهرداری باید با یکدیگر به تعامل برسند.

حنظل عیدانی تاکید کرد: توافق ایجاد شده بین وزارت نیرو و منطقه آزاد اروند در خصوص ایجاد طرح جامع فاضلاب آبادان می‌تواند کمک بزرگی به حل این معضل کند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان با اشاره به موضوع پسماند شهری و وظیفه ذاتی شهرداری برای جمع‌آوری آن عنوان کرد: شهرداری ضمن اینکه در امر نظافت عمومی باید اهتمام جدی بورزد، به جای ایجاد پارک‌های جدید، باید پارک‌ها و فضای سبز موجود را احیا کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شبکه آب‌رسانی به پارک‌ها در خور شهر آبادان نیست که در مجاورت دو رودخانه قرار دارد و آبیاری پارک‌ها به وسیله تانکرها توهین به شعور مردم است که باید اصلاح شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار