تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۹۸۴۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هم‌زمان با هفته‌ دولت؛
دو کتاب‌خانه‌ سیار شهری و روستایی کانون در اهواز راه‌اندازی می‌شود
دو کتاب‌خانه‌ سیار شهری و روستایی کانون در اهواز راه‌اندازی می‌شودخوزنیوز: دو کتاب‌خانه سیار شهری و روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهر اهواز هم‌زمان با هفته‌ دولت راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خوزنیوز؛ مدیرکل کانون استان خوزستان با اعلام این خبر گفت: هم‌زمان با هفته‌ دولت دومین کتاب‌خانه سیار روستای و اولین کتابخانه سیار شهری شهرستان اهواز خدمت‌رسانی فرهنگی خود را به کودکان و نوجوانان آغاز خواهند کرد.

غلام‌رضا شنبدی با بیان این‌ که این دو کتابخانه سیار هفتم شهریور 94با حضور مسؤولان استانی و کانون به طور رسمی افتتاح خواهند شد افزود: سیاست‌ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان توسعه کتابخانه‌های سیار روستایی است.

وی با تأکید بر این‌ که مربیان ما در کتابخانه‌های سیار کودکان و نوجوانان بااستعداد روستاها را کشف کرده و پرورش می‌دهند خاطرنشان کرد: افزایش کتابخانه‌های سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان به‌ منظور توسعه کتاب‌خوانی و در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به کودکان و نوجوانان مناطق محروم روستایی است.

مدیرکل کانون استان خوزستان یکی از دلایل سیاست کانون استان در توسعه کتابخانه‌های سیار روستایی را کمبود امکانات در بسیاری از مناطق روستایی عنوان کرد و یادآور شد: در این کتاب‌خانه‌ها فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری مانند روخوانی قرآن کریم، قصه‌گویی، کتاب‌خوانی، نقد و بررسی کتاب، اجرای نمایشنامه‌، نقاشی، خوشنویسی، کاردستی، پخش فیلم، اجرای مسابقات مختلف توسط مربیان در کنار امانت دادن و معرفی کردن کتاب‌های مختلف برای کودکان و نوجوانان مناطق روستایی انجام می‌شود.
:
:
:
آخرین اخبار