تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۹۸۴۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز خبر داد:
افتتاح دو مدرسه ۱۰ کلاسه در روستاهای محروم اهواز
رئیس آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز از افتتاح دو مدرسه ۱۰ کلاسه در روستاهای محروم مندلی و جسانیه این شهرستان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

فاضل خمیسی عنوان کرد: به مناسبت هفته دولت، دو پروژه در قالب دو مدرسه ۱۰ کلاسه در روستای مندلی و جسانیه واقع در محدوده آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز  افتتاح خواهد شد.

وی افزود: با شروع به کار این دو مدرسه، بخشی از نیازهای دانش آموزان این مناطق حل خواهد شد اما باز هم جای فعالیت‌های بیشتری در این خصوص احساس می‌شود.

خمیسی گفت: متأسفانه برخلاف سایر نقاط کشور که همه نهادهای مربوط و غیر مربوط هماهنگی و همکاری‌های لازم را در راستای احداث یک مدرسه به کار می‌برند؛ متأسفانه در کشور ما و به خصوص در  منطقه خوزستان برخی سازمان‌ها در مسیر توسعه مدارس سنگ‌اندازی می‌کنند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز با اشاره به مشکل تأمین برق این دو مدرسه عنوان کرد: شرکت توزیع نیروی برق اعلام کرده در صورتی که کل بدهی سازمان آموزش و پرورش استان خوزستان پرداخت نشود مشکل برق این دو مدرسه را حل نخواهد کرد. البته تلاش‌های بسیاری در این زمینه صورت گرفته و به طور حتم تا مهرماه مشکل برق این دو مدرسه حل می‌شود.

وی تصریح کرد: روز سه‌شنبه (سوم شهریورماه) ویژه‌برنامه‌ای در راستای بیستمین سالگرد فعالیت آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز برگزار می‌شود. البته ناگفته نماند در این برنامه از کارمندان نمونه این سازمان تجلیل خواهد شد.

خمیسی با بیان اینکه آموزش‌وپرورش ناحیه چهار اهواز دبیری برنامه‌های هفته دولت این شهرستان را در دستور کار خود دارد گفت: یکی از اهداف دولت تدبیر و امید بازگشت اخلاق به جامعه است در همین راستا منشور اخلاقی دولت را به همه ادارات و سازمان‌ها ارسال کرده‌ایم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار