تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۹۸۴۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سارقان مسلح طلافروشی های خوزستان دستگیر شدند
سرهنگ علی حاتمی گفت: بدنبال سرقت مسلحانه از یک مغازه طلافروشی در شهرستان لالی استان خوزستان که در تیرماه سال جاری روی داد، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با پیگیری های کارآگاهان پلیس، هویت سرکرده باند سارقان شناسایی شد اما در بررسی های بعدی پلیس متوجه شد که سرکرده باند به یکی از استان های همجوار متواری شده است که با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی مخفیگاه متهم، در یک عملیات غافلگیرانه که با هماهنگی مقام قضایی انجام شد سرکرده باند دستگیر و به استان منتقل شد.

حاتمی گفت: متهم در تحقیقات پلیس، به یک فقره سرقت مسلحانه طلافروشی در شهر لالی در تیرماه سالجاری و سرقت مسلحانه از مغازه طلافروشی در شهرستان شوشتر در خرداد ماه امسال و همچنین ۳ فقره سرقت از مغازه های طلافروشی در شهرستان لالی در سال ۹۳ با همدستی ۴ نفر دیگر اعتراف کرد.

حاتمی افزود: با شناسایی همدستان متهم، در چند عملیات جداگانه، ۴ تن دیگر از اعضای باند سارقان مسلح در مخفیگاهشان دستگیر شدند و چندین قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف غیر مجاز از متهمان کشف شد.

رییس پلیس آگاهی استان خوزستان با اشاره به دستگیری یک مالخر و کشف طلاهای مسروقه، گفت: با تکمیل پرونده، متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

مرجع / هورنیوز
:
:
:
آخرین اخبار