تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۹۸۴۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعلام برنامه‌های دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در هفته دولت
جانشین روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از افتتاح و بهره برداری از 50 پروژه بهداشتی درمانی دانشگاه در هفته دولت خبر داد
خوزنیوز: مرادی از افتتاح و بهره برداری از 50 پروژه بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ صادق مرادی جانشین روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: غبار روبی از مزار شهدای گمنام و تجدید میثاق با شهدا، برگزاری نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه با حضور هیئت رئیسه دانشگاه، و آیین گرامیداشت روز پزشک و داروسازی از جمله این برنامه هاست.

مرادی ادامه داد: بازدید سرزده رئیس و معاونین دانشگاه از بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی، برگزاری مراسم روز کارمند و نشست صمیمانه هیئت رئیسه با کارکنان، دیدار با خانواده معظم شهدا، برپایی ایستگاه‌های سنجش سلامت در مصلی های نماز جمعه و سخنرانی رئیس، معاونین و مدیران شبکه های بهداشت و درمان دانشگاه پیش از خطبه های نماز جمعه از دیگر برنامه های دانشگاه در هفته دولت می‌باشد.

جانشین روابط عمومی دانشگاه تصریح کرد: همچنین در این هفته 50 پروژه عمرانی بهداشتی درمانی در واحدهای مختلف دانشگاه با حضور مسئولین استانی، شهرستانی و مدیران دانشگاه با اعتباری بالغ بر 57 میلیارد ریال افتتاح و بهره برداری خواهد شد.
:
:
:
آخرین اخبار