تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۹۸۴۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قابل توجه متقاضیان حضور در پیاده‌روی اربعین
سازمان حج و زیارت با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: متقاضیان حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) از 15 شهریور ماه می‌توانند در سامانه «سماح» پیش ثبت‌نام کنند.

 در اطلاعیه سازمان حج و زیارت آمده است:

”به اطلاع مردم شریف و مؤمن ایران اسلامی می‌رساند با توجه به ضرورت برنامه‌ریزی برای حضور گسترده علاقمندان در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) در کربلای معلی و با هدف تخمین تعداد متقاضیان حضور در این مراسم باشکوه، پیش ثبت‌نام اعزام‌های اربعین حسینی (ع) به صورت "غیر کاروانی" از روز شنبه 15 شهریورماه در سامانه سماح به آدرس samah.haj.ir آغاز خواهد شد. اطلاعات تکمیلی در این‌باره متعاقباً در اطلاعیه‌های بعدی سازمان حج و زیارت اعلام خواهد شد.

از آنجایی که کلیه متقاضیان پیاده‌روی اربعین باید گذرنامه دارای اعتبار تا پایان سال 94 را داشته باشند، لازم است متقاضیان در مدت زمان باقیمانده برای دریافت یا تمدید گذرنامه خود اقدام کنند.

یادآور می‌شود در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حج و زیارت بخشی به اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به مراسم پیاده‌روی اربعین اختصاص یافته که مشتاقان این سفر معنوی می‌توانند با مراجعه به این بخش از سایت، از آخرین اخبار و دستورالعمل‌های موجود بهره‌مند شوند.”
مرجع / ایسنا
برچسب ها: اربعین حسینی
:
:
:
آخرین اخبار