تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۹۸۵۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مرگ مادر باردار در بیمارستان معرفی ماهشهر/ سومین مورد مشابه در 6 ماه اخیر
یک مادر باردار در بیمارستان نرگس معرفی ماهشهر جان خود را از دست داد.

یک مادر باردار امروز در بیمارستان حاجیه نرگس معرفی این شهرستان جان خود را از دست داد.

حادثه‌ای که از اسفندماه سال گذشته تاکنون سومین موردی است که در این بیمارستان که تنها بیمارستان دولتی شهرستان بندر ماهشهر به شمار می‌رود، رخ می‌دهد.

هرچند در مدیریت جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر اعتبارات مالی خوبی به این بیمارستان اختصاص داده و امکانات و تجهیزات به روز و نوینی نیز به آن افزوده شده است، اما مشکلات این واحد درمانی آن قدر فراوان است که برون رفت از این وضعیت نیازمند همت و حمایتی جدی از سوی دولت است.

*بلوک زایمانی بیمارستان معرفی وضعیت خوبی ندارد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر با اذعان به وجود این مشکلات اظهار کرد: بلوک زایمانی ما واقعاً وضعیت خوبی ندارد.

علیرضا قدری ادامه داد: اما اعتباراتی برای آن در نظر گرفته شده که به زودی این اعتبارات ابلاغ و کار ساخت بلوک زایمانی بیمارستان آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه وزارت بهداشت و درمان به پزشکانی که تعهد خدمتی دارند اجازه تأسیس مطب نمی‌دهد و بر همین اساس مشکل چندانی در بحث پزشک متخصص نداریم.

*زایشگاه ماهشهر دارای پزشک متخصص مقیم است

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر افزود: پیش از این در زایشگاه هنگامی که زائویی برای زایمان مراجعه می‌کرد پزشک متخصص به صورت تلفنی فراخوانده می‌شد اما امروز در این بخش پزشک متخصص مقیم داریم که همیشه حضور دارد و از زایشگاه خارج نمی‌شود.

قدری در پایان با بیان اینکه مشکلات در بخش بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر فراوان است، متذکر شد: امیدواریم با سیاستی که وزارتخانه برای بیمارستان‌های دولتی دارد بتوانیم ارائه خدمات را روز به روز بهتر کرده و مشکلات موجود را برطرف کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، در هر صورت به نظر می‌رسد تا دانشکده علوم پزشکی آبادان و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور فکر چاره‌ای اساسی برای بهبود وضعیت بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر نکنند همواره باید شاهد بروز حوادثی تلخ همچون مرگ مادران باردار هنگام زایمان باشیم، حادثه‌ای که امروز برای یک مادر 32 ساله به وقوع پیوست.

حادثه‌ای که مراسم روز پزشک امروز در ماهشهر را نیز تحت‌الشعاع قرار داده بود و همه از تلخی این ماجرا و سهل‌انگاری کادر پزشکی و درمانی بیمارستان در رسیدگی به این مادر نگون‌بخت می‌گفتند.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
2
0
لطفا" اجازه بفرمایید تا موضوع توسط اهل فن بررسی شود و بعد قضاوت کنید و ذهن مردم را آشفته نکنید.کادر پزشکی بیمارستان نرگس معرفی ماهشهر از متعهد ترین و دلسوزترین افراد هستند و قطعا" بیمار نیز مشکلات خاص خود را داشته است.
:
:
:
آخرین اخبار