تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۹۸۵۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز به کار دانشگاه علمی ـ کاربردی میراث خوزستان
رییس دانشگاه علمی ـ کاربردی میراث خوزستان از افتتاح این مرکز آموزش عالی در هفته جاری خبر داد و گفت: همه مقدمات برای این اتفاق مهم و علمی در استان مهیا شده است.

فروتن صالحی اظهار کرد: همه مقدمات برای افتتاح دانشگاه علمی ـ کاربردی میراث خوزستان مهیا شده است و در هفته جاری این مرکز علمی رسما کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی با معرفی برخی مهمانان مراسم افتتاحیه این دانشگاه تاکید کرد: در این مراسم مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان، رییس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی خوزستان و رییس موسسه آموزش عالی علمی ـ کاربردی میراث فرهنگی کشور به عنوان مهمان ویژه حضور خواهند داشت.

صالحی همچنین خاطرنشان کرد: آخرین مهلت نام در رشته‌های دانشگاه علمی ـ کاربردی میراث خوزستان فردا است و متقاضیان ثبت نام خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

وی با اشاره به این که رشته‌های تعلق گرفته به این دانشکده همه در مقطع کاردانی هستند افزود: کاردانی حرفه‌ای صنایع دستی فرش دستباف، کاردانی حرفه‌ای امور فرهنگی و امور موزه و کاردانی حرفه‌ای گردشگری سه رشته‌ای هستندکه در سال جاری در دانشگاه علمی ـ کاربردی میراث خوزستان راه‌اندازی شده‌اند.

رییس دانشگاه علمی ـ کاربردی میراث خوزستان درباره رایزنی‌های انجام شده در روزهای گذشته گفت: با مدیر کل امور فرودگاه‌های خوزستان به منظور برگزاری دوره‌هایی برای آموزش کارکنان جلساتی برگزار شده و در این زمینه توافق‌های خوبی انجام شده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار