تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۹۸۷۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون قضایی اداره‌کل دادگستری خوزستان تأکید کرد:
لزوم طراحی استراتژی جدید در دادگستری آبادان
معاون قضایی اداره‌کل دادگستری خوزستان بر لزوم طراحی استراتژی جدیدی در دادگستری آبادان و همسو با تحولات اقتصادی منطقه تأکید کرد.

نعمت‌الله بهروزی در حاشیه آئین تودیع و معارفه رئیس دادگستری آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در زمان حاضر که آبادان ملزم به حرکت در مسیر رونق، تلاش، کوشش، تولید و تجارت است دستگاه قضا نیز برای آنکه بتواند پا به پای این استراتژی حرکت کند نیاز به یک طراحی مهندسی و استراتژی جدید دارد.

وی با اشاره به قرار گرفتن شهرهای آبادان و خرمشهر در محدوده منطقه آزاد اروند افزود: حال که قرار است مناطق آزاد نمادی از پیشرفت کشور باشند ومابقی کشور از این مناطق الگوبرداری کنند لذا باید دستگاه قضا نیز از این قافله عقب نماند.

معاون قضایی اداره‌کل دادگستری خوزستان با تأکید بر رعایت اخلاق حرفه‌ای تصریح کرد: حرکت آبادان به سمت مدیریت حرفه‌ای لزوم بهره مندی از آخرین متدها با بهره گیری از اخلاق حرفه‌ای در امور را طلب می‌کند.

وی با مهم خواندن موضوع نهادینه کردن اخلاق حرفه‌ای در کارها اضافه کرد: بستر آن قانون مداری و قانون پذیری‌ست که در دستگاه قضا وجود دارد.

بهروزی گفت: باید به قانون تن داد و آن را اجرا کرد، سازمانی که از قانونمندی بهره می‌شود محیط را نیز از آن مشعوف می‌کند.

رئیس پیشین دادگستری آبادان با گرامیداشت یاد مرحوم حسینی‌فر سرپرست دادگستری آبادان افزود: فوت این بزرگوار نشان داد که این سمت‌ها برای هیچکس باقی نمی ماند، خاک آبادان دامنگیر است و ما مردم خوب و فهیم آبادانی را فراموش نخواهیم کرد.

در پایان این آئین «سیروس محمدی‌زاده» به عنوان رئیس جدید دادگستری آبادان معرفی و «نعمت‌اله بهروزی» رئیس سابق دادگستری آبادان نیز تودیع و به عنوان معاون قضایی اداره کل دادگستری خوزستان معرفی شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار