تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۹۸۷۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در رونمایی از شهید شاخص کارمندی
کارمندان نمونه ادارات امیدیه تجلیل شدند
همایش تجلیل از کارمندان نمونه ادارات و رونمایی از شهید شاخص کارمندی شهرستان امیدیه برگزار شد.

همزمان با میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع)، هفته دولت و روز بسیج کارمندی، شب گذشته همایش تجلیل و تقدیر از کارمندان نمونه ادارات و رونمایی از شهید شاخص کارمندی شهرستان امیدیه به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری برگزار شد.

در این مراسم که با تلاش و همت حوزه بسیج شهید آذری شرکت نفت و گاز آغاجاری تشکیل شد امام جمعه، فرماندار شهرستان، مدیرعامل و مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، جمع کثیری از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، رؤسا و کارمندان ادارات شهرستان حضور داشتند.

رحمان ابوعلی فرمانده حوزه بسیج شهید آذری شرکت آغاجاری در این مراسم ضمن خیر مقدم و تبریک میلاد با سعادت امام رضا(ع) و روز بسیج کارمندی، سردار شهید سید محمود مصطفوی را به‌عنوان شهید شاخص کارمندی شهرستان امیدیه معرفی کرد و هدف از برگزاری این مراسم را تقدیر و تجلیل از کارمندانی دانست که از راه و روش شهدا الگو برداری کرده‌اند و آن را کارها سرلوحه خود قرار داده، است.

در این مراسم همچنین امام جمعه امیدیه به سخنرانی پیرامون نکات اخلاقی پرداختند و در پایان از تعدادی از کارمندان نمونه شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری و ادارات شهرستان تقدیر شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار