تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۹۸۷۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی آبادان خبر داد:
دستگیری 7 سارق و کشف 11 فقره سرقت در آبادان
فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری هفت سارق و کشف 11 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

حسین کهیایی امروز اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان آبادان، کار شناسایی و دستگیری سارقان به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس هفت سارق حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی قضایی طی چند مرحله عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی آبادان اضافه کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی کارآگاهان پلیس به 11 فقره شرقت شامل کیف قاپی، موتورسیکلت، داخل خودرو و سیم برق در نقاط مختلف شهرستان اعتراف کردند.

کهیایی با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی، از شهروندان آبادانی هواست تا در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت و از طریق فوریتهای پلیسی 110 اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

*دستگیری یکی از عوامل اصلی توزیع مواد مخدر

وی در بخش دیگری از سخنان خود از دستگیری یکی از عوامل اصلی توزیع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: پس از دریافت اخباری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

کهیایی افزود: پس از انجام بررسی‌های متعدد و تحقیقات شبانه روزی متهم شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، رفت و آمدها و کارهای وی تحت بررسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی آبادان تصریح کرد: سرانجام با اتمام تحقیقات شامگاه گذشته در جریان یک مرحله عملیات که توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر صورت گرفت متهم دستگیر و در بازرسی از پاتوق وی یک کیلو و 505 گرم تریاک کشف و ضبط شد.

به گفته وی، متهم پس از تکمیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار