تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۹۸۷۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افتتاح چند طرح روستایی و شهری آبادان در هفته دولت
چند پروژه شهری و روستایی روز پنج‌شنبه پنجم شهريور با حضور فرماندار ویژه آبادان، نماینده مردم آبادان در شورای اسلامی، محمدی​پور امام جمعه اروندکنار و مسئولین انتظامی و مدیران دستگاه​های اجرایی افتتاح شد.

شهبازی در این باره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر اظهارداشت: با توجه به کارهای کوچک و بزرگی که دولت خدمتگزار انجام می​دهد برخی از پروژه​ها در معرض دید مردم به صورت کلی و عمومی قرار می​گیرد. نمایندگان دولت به صورت شبانه روزی در جهت حل مشکلات مردم پای کار هستند.

وي خاطرنشان کرد: درست است که برخی از پروژه​ها از نظر ریالی آنقدر بزرگ نیست اما همین که امروز به این بهانه در کنار مردم قرار گرفتیم تا از نزدیک و چهره به چهره مشکلات و نگرانی​های آنها را پیگیری کنیم برای ما ارزشمند است.

شهبازي از برگزاری جلسه فوری در هفته آینده با حضور معاون عمرانی فرمانداری، بخشدار اروندکنار و دهیاران در جهت پیگیری مصوبات اخیر در بخش آب، گاز، صید و صیادی و بیمه روستایی خبرداد و اظهار داشت: مرزداران شریف، شجاع و وطن​دوست از مهمترین عاملان برقراری نظم و امنیت در مرزهای ایران اسلامی هستند. تمام سعی و اهتمام دولت تدبیر و امید توسعه کیفی روستاها و بخش​هایی است که در نقاط صفر مرزی قرار دارند.

گفتني است پروژه​هایی که مورد بهره​برداری قرار گرفت شامل سوله​های کارگاهی شهرک صنعتی شماره 2 آبادان و شهرک صنعتی شماره 2 آبادان است. ماهیت کلی این شهرک حمایت از صنایع قطعه ساز و کوچک در جهت ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار منطقه است. هم اکنون 24 سوله در قالب 13 شرکت در این شهرک فعال هستند.

افتتاح پارک روستایی در منطقه کوت شنوف و روستای سلیم از ديگر پروژه​هاي افتتاح شده در هفته دولت است. پارک محله ای کوت شنوف با اعتبار 70 میلیون تومان از محل اعتبار استانداری خوزستان و اداره کل امور روستایی استان و پارک محله ای روستای سلیم با اعتبار 95 میلیون تومان به بهره​برداری رسيد.

همچنين به​سازی روستاهای بخش اروندکنار و مرکزی شهرستان آبادان، شامل روستاهای تنگه یک، سیحان، درویشیه، شلحه حاج حسین، ابوعبود و ساماندهی قبرستان عوج به صورت کامل و همچنین بهسازی فاز اول معابر روستاهای واقع در حوزه استحفاضی منطقه آزاد اروند شامل روستاهای فیاضیه، خرخره، مدن، آلبوعبادی، سادات و رمیله با پیشرفت فیزیکی 50 درصد از ديگر پروژه​هایی بود مورد بهره​برداري قرار گرفت.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: آبادان ، اروند کنار
:
:
:
آخرین اخبار