تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۹۸۷۴۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر پیشرفته‌ترین مرکز MRI خوزستان:
مرکز MRI ماهشهر آماده ارائه خدمات به تمام شهرهای خوزستان است
مدیر پیشرفته‌ترین مرکز MRI در خوزستان گفت: مرکز MRI ماهشهر آماده ارائه خدمات به تمام شهرهای استان است.

سید ایوب حسینی در حاشیه افتتاح پیشرفته‌ترین مرکز MRI خوزستان اظهار کرد: یکی از معضلات شهرستان بندر ماهشهر نداشتن مرکز MIR بود و شهروندان در این مدت فاصله طولانی تا آبادان، اهواز و بهبهان را طی می‌کردند.


وی افزود: شهروندان ماهشهری باید برای انجام MRI سه بار این مسیرهای طولانی را طی می‌کردند و این مسئله بر رنج بیماری آنها می‌افزود.

مدیر پیشرفته‌ترین مرکز MRI در خوزستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با حمایت و همت مسئولان توانستیم یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های MRI را خریداری، نصب و راه‌اندازی کنیم.

حسینی با برشمردن مزایای این مرکز پیشرفته، اظهار کرد: با راه‌اندازی این دستگاه پیشرفته که هیچ محدودیت وزنی برای بیماران ندارد، علاوه بر تأمین نیاز مردم ماهشهر، امکان ارائه خدمات به شهرهای اطراف نیز فراهم شده است.


وی هزینه صرف شده برای راه‌اندازی این مرکز را 150 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این مرکز پیشرفته امکان ارائه خدمات به بیماران کشورهای همسایه نظیر عراق را نیز دارد.

مدیر مرکز تصویربرداری امام حسن مجتبی (ع) ماهشهر یادآور شد: این مرکز یک مرکز کامل تصویربرداری است که در آن علاوه بر MRI، خدمات رادیولوژی، سونوگرافی و سی‌.تی‌.اسکن نیز ارائه می‌شود.

پیشرفته‌ترین مرکز MRI استان خوزستان ظهر پنج‌شنبه با حضور آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از مسئولان محلی در شهرستان بندر ماهشهر به بهره‌برداری رسید.
مرجع / فـارس
برچسب ها: ماهشهر
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
علوانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
0
1
میخواستم ادرس کامل مرکز را برایم بفرستید ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
ماهشهر خیابان شریفی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
0
0
آدرس کجاست MRI???
:
:
:
آخرین اخبار