تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۹۸۷۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه سردشت زیدون:
دولتمردان و مسئولان نباید به نزدیکان خود امتیاز دهند
امام جمعه سردشت زیدون گفت: دولتمردان و مسئولان نباید به نزدیکان خود امتیاز بدهند.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم قائمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی است برای دولتمردان که یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی و همانند این دو شهید تلاش و خدمت کنند.

وی تصریح کرد: دولت باید از نیروهای مستعد، جوان جهت محرومیت زدایی و کمک به مستمندان استفاده کند.

امام جمعه سردشت زیدون افزود: دولت باید از این فرصتی که پیش آمده باید تلاش کند تا جلوی مفاسد اقتصادی و کسانی که بیت‌المال دست درازی می‌کنند را بگیرد.

وی با بیان اینکه دولتمردان و مسئولان نباید به نزدیکان خود امتیاز بدهند خاطرنشان کرد: شهید رجایی و باهنر به هیچ یک از اطرافیان خود امتیاز ندادند.

قائمی ضمن اشاره به خشکسالی و کم آبی در منطقه یادآور شد: باید آب را مدیریت و شعار خشکسالی را با اصلاح مصرف آب هدایت کرد.

امام جمعه سردشت زیدون با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی در برابر تهدیدها، فشارها و تحریم‌ها بسیار تاثیر دارد افزود: یکی از راهکارهای جلوگیری از این تحریم‌ها و تهدیدها تولید داخل و فرهنگ سازی است.

وی متذکر شد: کمک به تولید داخلی، اشتغالزایی را رقم می‌زند و صادرات را رونق می‌دهد.

قائمی با توجه به برجام و نگاه دولت به مذاکرات گفت: دولت نباید به مسئله برجام و مذاکرات یکطرفه قضاوت کند چرا که این مسئله مهم جمهوری اسلامی است و نمایندگان حق دارند از حقوق مردم دفاع کنند.

امام جمعه سردشت زیدون به حساسیت مجلس و نمایندگان اشاره داشت و اظهار کرد: مجلس و نمایندگان باید در این برجام خطوط قرمز را مشخص و تحقیق و تفحص کنند.

وی ادامه داد: بعضی‌ها در این مذاکرات آهنگ سازش را زدند و دفتر انگلیس را در تهران راه اندازی کردند.

قائمی به تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی متذکر شد و افزود: هیچ وقت به آمریکا نمی‌شود اعتماد کرد و این مذاکرات با این روند کارشکنی‌ها با شکست مواجه خواهد شد.

امام جمعه سردشت زیدون در ادامه ضمن اشاره به اخلاف افکنی و تفرقه اندازی دولت خبیث انگلیس تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات مسئولان باید مراقب و نظارت بر این دفتر داشته باشند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار