تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۹۸۷۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه رامهرمز:
رای شورای‌نگهبان به سلایق جناحی ارجحیت دارد
امام جمعه رامهرمز با اشاره به جایگاه شورای نگهبان گفت: نباید سلایق گروهی و جناحی خودمان را ارجح دانسته و قانون را با خواسته‌های خود تعبیر کنیم.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با استناد به آیات قرآن، به ویژگی‌های برپاکنندگان مساجد پرداخت و اظهار کرد: برپا کنندگان مساجد باید ایمان به خدا و قیامت که دو شرط اعتقادی هستند را دارا باشند.

وی ادامه داد: نماز و زکات نیز دو شرط عملی هستند و شرط پنجم، عشق و علاقه و ترس از خدا داشتن است که در نهایت احداث مسجد اجری اخروی را برای برپا کننده خواهد داشت.

امام جمعه رامهرمز با گرامیداشت هفته دولت تصریح کرد: پروژه‌ها و طرح‌های خوبی در حال افتتاح و کلنگ زنی است، اما برای حصول نتیجه نهایی لازم است مسئولان محلی به صورت جدی پیگیر مطالبات مردم باشند.

وی در خصوص جایگاه شورای نگهبان افزود: نباید سلایق گروهی و جناحی خودمان را ارجح دانسته و قانون را با خواسته‌های خود تعبیر کنیم.

موسوی در پایان خطبه‌ها با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری، خواستار حفظ وحدت، هوشیاری در مقابل توطئه‌های دشمنان و دوری از هرگونه اقدامات تفرقه‌انگیز در جامعه شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار