تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۹۸۷۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست بخشداری زیدون خبر داد:
برخورداری 24 روستای بخش جنوبی زیدون از نعمت گاز
سرپرست بخشداری زیدون از برخورداری 24 روستای بخش جنوبی زیدون از نعمت گاز تا پایان سال جاری خبر داد.

سیدذبیح‌الله فرخنده‌زاده ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های گازرسانی به روستاهای بخش شمالی زیدون که با حضور مسئولان صورت گرفت، اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های مسئولان، پروژه گازرسانی به دو روستای منطقه شمالی بخش زیدون شامل روستاهای آباد و محمود آباد که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 650 میلیون تومان بوده، به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: این پروژه که در کمتر از شش ماه عملیاتی و اجرایی شده، توانسته 96 خانوار را از نعمت گاز بهره‌مند کند.

سرپرست بخشداری زیدون یادآور شد: در این پروژه که 400 نفر را تحت پوشش خود قرار می‌دهد، یکی از پروژه‌های ناتمامی بود که در بخش شمالی زیدون امروز به همت مسئولان به پایان رسید.

فرخنده‌زاده در ادامه از برخورداری 24 روستای بخش جنوبی زیدون از نعمت گاز تا پایان سال جاری خبر داد و تأکید کرد: با وجود تمام محدودیت‌های اعتباری شاهد هستیم که پروژه‌های خوبی در بخش زیدون در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی از عزم دولت در رفع مشکلات اقتصادی نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: رفع نیازهای ضروری مردم در کنار کار و تلاش برای آسایش جامعه بسیار لذت‌بخش است، بنابراین باید به نقش فعال و اثربخش مردم توجه ویژه‌ای داشت.

فرخنده‌زاده ادامه داد: یکی از شاخصه‌های توسعه در هر کشوری، رشد و پیشرفت در بخش عمران شهری و روستایی و توجه به توسعه زیرساخت‌ها در این حوزه است.

سرپرست بخشداری زیدون در پایان اضافه کرد: توقعی که از مدیران داریم، این است که از فرصتی که در اختیار دارند در راستای خدمت به محرومان استفاده کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار