تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۹۸۷۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور خدام امام رضا صورت می‌گیرد
اهتزار پرچم حرم علی‌بن موسی‌الرضا در مصلی هویزه
امام جمعه هویزه گفت: ظهر امروز پرچم علی‌بن موسی‌الرضا (ع) در محل مصلی نماز جمعه هویزه به اهتزاز درمی‌آید.

حجت‌الاسلام ناصر نیسی در حاشیه استقبال از ورود خدام با تبریک دهه کرامت و گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: به میمنت میلاد پربرکت امام هشتم، امروز شهرستان هویزه میزبان سفیران امام رضا(ع) خواهد بود.

امام  جمعه هویزه با بیان اینکه به همین مناسبت مراسم ویژه‌ای در این شهرستان برگزار خواهد شد، گفت: در این مراسم که با حضور خدام امام رضا(ع) در مصلای نماز جمعه آغاز می‌شود، عموم مردم و مسئولان حضور خواهند یافت.

نیسی گفت: پس از حضور این عزیزان و متبرک شدن مصلا با بیرق امام هشتم، دیدار این عزیزان از خانواده شهدا و ایثارگران در برنامه امروز گنجانده شده است.

وی بیان کرد: در ادامه این برنامه‌ها، با زیارت قبور شهدای گمنام و پیاده‌روی جهت تبرک جستن مردم از بیرق گنبد رضوی، به سمت میدان امام رضا(ع) حرکت خواهیم کرد.

نیسی با بیان اینکه ورود خدام به هویزه با هدف گسترش و ترویج فرهنگ رضوی صورت گرفته است، ادامه داد: استقبالی که از خدام رضوی در صورت می‌گیرد، نشان‌دهنده این بوده که این منطقه دارای مردمی خوب، مومن، متدین، ولایی و عاشق اهل‌بیت(ع) عصمت و طهارت است.

وی در پایان از عموم مردم هویزه جهت تبرک جستن از بیرق رضوی دعوت به حضور کرد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر، شهدای دفاع مقدس، شهدای جهان اسلام هفته دولت را به دولتمردان تبریک گفت و افزود: شهید رجایی و باهنر برای خدمتگزاران به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی الگو و سرمشق هستند.

از 25 مردادماه تا چهارم شهریورماه مصادف با 11 ذی‌القعده روز میلاد امام هشتم علی‌بن موسی‌الرضا(ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار