تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۹۸۷۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
15 شهریورماه آغاز می‌شود؛
نام نویسی مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان
مدیر مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان از آغاز نام نویسی این مدرسه علمیه از 15 شهریورماه خبر داد و گفت: اتمام پایه 9 برادران و کتبی سطح 3 خواهران شرط علمی و تحصیلی متقاضیان جهت نام نویسی در این مدرسه است.

حجت الاسلام محمد افضلی، مدیر مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان و معاون پژوهش حوزه های علمیه برادران خوزستان با اشاره به نام نویسی در این مدرسه ویژه برادران و خواهران، ابراز داشت: اتمام پایه 9 برادران و کتبی سطح 3 خواهران شرط علمی و تحصیلی متقاضیان جهت نام نویسی در این مدرسه است.
 
وی با اشاره به این که این نام نویسی جهت شرکت در درس خارج فقه و اصول انجام می شود، ادامه داد: داوطلبین برای نام نویسی باید به پایگاه اینترنتی www.jazayeri-vu.ir مراجعه کنند که همه مراحل ثبت نام به شیوه مجازی انجام خواهد شد.
 
این مقام مسؤول ادامه داد: پس از اتمام نام نویسی، پیام موفقیت آمیز بودن ثبت نام برای داوطلب صادر می شود و چند روز پس از آن، نام کاربری و رمز ورود بعد از تایید مدارک به ایمیل داوطلب ارسال خواهد شد.
 
معاون پژوهش حوزه های علمیه برادران خوزستان بیان داشت: زمان نام نویسی در مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان از تاریخ 15 شهریور ماه آغاز و تا 25 شهریور ماه ادامه دارد.
 
مدیر مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان با اشاره به مدارک مورد نیاز جهت نام نویسی در این مدرسه افزود: تصویر صفحه نخست شناسنامه، تصویر کارت ملی، مدرک تحصیلی مرتبط یا ارزیابی تحصیلی، یک قطعه عکس 4*3 و تکمیل فیلدهای لازم از جمله مدارک موردنیاز هستند.
 
حجت الاسلام افضلی با اشاره به این که درس خارج از اول مهرماه آغاز می شود و کلاس های طلاب مدرسه مجازی نیز از ابتدای این ماه بر روی سایت قرار داده خواهد شد، گفت: طلاب در هر ترم 5 نمره از هر کدام از دروس آنها مرتبط با مقاله است.
 
وی بیان داشت: طرح مشاوره تخصصی برای سال جاری افزون بر اهواز در شهرستان‌های دزفول، شوشتر، آبادان و شوش افزایش پیدا می کند.
 
این مقام مسؤول با اشاره به این که دانشجویان فوق لیسانس به بالا نیز می توانند در مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری به صورت مستمر آزاد نام نویسی کنند، افزود: به این افراد مدرک خاصی اعطاءنخواهد شد.
:
:
:
آخرین اخبار