تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۹۸۷۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره مخابرات خرمشهر خبر داد:
افزایش ۴۰درصدی واگذاری خط تلفن ثابت در خرمشهر
رئیس اداره مخابرات خرمشهر گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۵۰۰ اشتراک تلفن ثابت در خرمشهر واگذار شد که نشان‌دهنده رشد ۴۰ درصدی نسبت به سال گذشته است.

ابراهیم غزالی فر اظهارداشت: در 6 ماهه نخست سال 500 دایری اشتراک تلفن ثابت در مخابرات خرمشهر داشتیم که نشان‌دهنده رشد 40 درصدی نسبت به سال گذشته است.

وی در تشریح وضعیت اینترنت پرسرعت در شهرستان خرمشهر، عنوان کرد: به دلیل اختلافات موجود بین شرکت مخابرات و سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی 2ماه نخست سال ثبت اشتراک جدید اینترنت پرسرعت در خرمشهر ممنوع بود.

رئیس اداره مخابرات خرمشهر افزود: در 2 ماهه دوم سال 380 اشتراک جدید اینترنت پرسرعت در خرمشهر ثبت و به مشترکین واگذار شد.

وی با بیان اینکه در یک ماه اخیر ممنوعیت ثبت اشتراک جدید اینترنت پرسرعت ابلاغ شد، گفت: این میزان با سال گذشته تفاوتی نداشت در حالی‌که با افزایش پهنای باند اینترنت پرسرعت مخابرات خرمشهر از ابتدای امسال انتظار افزایش درخواست‌ها را به میزان 1500 اشتراک داشتیم اما ممنوعیت اتخاذشده مانع رشد آمار شد.

غزالی فر با اشاره به تمهیدات صورت گرفته در مرز شلمچه برای افزایش ظرفیت خدمات‌رسانی مخابراتی به زائران اربعین حسینی، اظهارداشت: هفته گذشته دستگاه تقویت پهنای باند اینترنت برای پایانه مرزی و باجه‌های مستقر در مرز شلمچه نصب و راه‌اندازی شد.

وی افزود: بر این اساس ارگان‌های مستقر در شلمچه جهت خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی می‌توانند ظرفیت کنونی اینترنت خود را که به بیش از 10 مگابایت افزایش بدهند.

رئیس اداره مخابرات خرمشهر عنوان کرد: مجوز نصب دکل سیار پروتکل جهت تقویت آنتن دهی با ظرفیت سرویس‌دهی بیش از 3هزار تلفن همراه به‌صورت همزمان در مرز شلمچه برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی دریافت و ظرف 1ماه آینده در مرز شلمچه مستقر می‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار