تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۹۸۷۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم شادگان در مجلس تاکید کرد:
لزوم تلاش برای تداوم پروژه‌های گازرسانی در شادگان
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تلاش برای تداوم پروژه‌های گازرسانی در این شهرستان تاکید کرد.

عبدالله تمیمی در حاشیه مراسم افتتاح گازرسانی به روستاهای شادگان اظهار کرد: از لحاظ زیرساخت گازرسانی به روستاها، حرکت‌های خوبی را در شادگان شاهد هستیم تا جبران عقب ماندگی شود.

وی با اشاره به عقب ماندگی مناطق روستایی شادگان در بخش گازرسانی افزود: خوشبختانه با تلاش و اهتمام ویژه شرکت گاز، توفیقات خوبی در جهت جبران عقب ماندگی‌‌های گازرسانی این شهرستان حاصل شده است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گازرسانی به تمام مناطق محروم شهرستان اولویت نخست کاری شرکت گاز است، افزود: مشکلات از سوی مسئولان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در جهت رفع این مشکلات تلاش خواهد شد.

وی در ادامه به برکات نظام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: کسانی که در این نظام خدمتگزاری مردم را قبول می‌کنند حاضرند تا پای جان در خدمت نظام باشند.

تمیمی در پایان با بیان اینکه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همت و تلاش شبانه‌روزی مسئولان و کارکنان شرکت گاز، هم اکنون در اجرای پروژه گازرسانی به شهرها و روستاهای این شهرستان گام‌های موثری برداشته شده است، اظهار امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم و پیگیری‌های مستمر، این روند افزایش یابد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار