تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۹۸۸۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حمید استیلی:من شخصا عذرخواهی می کنم
سرمربی ملوان گفت:وقتی من به ملوان آمدم لیست بازیکنان کاملا بسته شده بود و الان هم به فکر جذب بازیکن نیستیم.
حمید استیلی:من شخصا عذرخواهی می کنم

 حمید استیلی درباره آغاز اردوی ملوان در سرعین اظهار داشت: برای یک اردوی یک هفته ای به سرعین آمدیم تا کارهای بدنی را انجام دهیم چون ملوان در ابتدای فصل به دلیل برخی از مشکلات بدنسازی خوبی انجام نداده و حالا بهترین فرصت است که شرایط بدنی بازیکنان را به حد ایده آل برسانیم.

وی در خصوص حضور همزمان تیم صبا در سرعین و احتمال برگزاری بازی دوستانه بین دو تیم عنوان کرد: فکر نمی کنم چنین اتفاقی رخ دهد چون ما می خواهیم کارهای بدنسازی انجام دهیم و بازیکنان باید از شرایط مسابقه کمی دور باشند نه تنها با صبا بلکه در این یک هفته با هیچ تیمی روبرو نخواهیم شد.

سرمربی ملوان در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن جدیدی قرار است به تیم شما اضافه شود، بیان داشت: وقتی من به ملوان آمدم لیست بازیکنان کاملا بسته شده بود و الان هم به فکر جذب بازیکن نیستیم. فکر می کنم ملوان از نظر پتانسیل بازیکن خوبی دارد و فقط برخی مشکلات بدنی باید حل شود تا در ادامه لیگ نتایج بهتری بگیریم.

وی درباره شکست خانگی ملوان برابر گسترش فولاد که تقریبا بعد از ۳۰۰ روز در انزلی رخ داد، تصریح کرد: من هم قبل از این گفته بودم که اصلا دوست نداریم در انزلی شکست بخوریم اما متاسفانه در روز بازی شرایط جوی آن قدر بد بود که بازیکنان ما اصلا تمرکز کافی را نداشتند. ما در دقیقه یک گل خوردیم و بعد از آن هم بارندگی شدید به بازیکنان ما اجازه این را نداد که روی زمین بازی کنند. از طرفی قدر موقعیت های خود را ندانستیم اگرچه گلی که زدیم درست بود و یک پنالتی هم روی آرش افشین گرفته نشد اما هیچ اعتراضی هم به داور نکردیم.

استیلی درباره اینکه سخنگوی ملوان اعلام کرده اعلام لیست تیم ملی قبل از بازی ملوان مقابل گسترش فولاد کج سلیقگی بود اذعان داشت: همیشه به یاد داریم که لیست تیم ملی بعد از بازی های لیگ اعلام می شود اما متاسفانه مسئولان با بی تدبیری قبل از بازی ما این لیست را روی سایت فدراسیون قرار دادند. برخی از بازیکنان ما که شانس حضور در تیم ملی را برای خود قائل می شدند با مشاهده این که نامشان در این لیست وجود ندارد سطح روحیه شان بسیار پایین آمد و می توان گفت این اتفاق هم در شکست ما تاثیرگذار بود.

هافبک سابق تیم ملی فوتبال درباره شکست ستارگان ایران مقابل ستارگان جهان خاطرنشان کرد:به نظرم کار خیلی خوبی انجام شد که هنرمندان و فوتبالیست های قدیمی در کنار هم توانستند برای کمک به بیماران ام اس دور هم جمع شوند. همچنین پای یک سری از ستاره های فوتبال جهان به ایران باز شد که تا به حال این اتفاق رخ نداده بود. به نظرم یک بازی تاریخی بود.

وی در واکنش به شایعه درگیری فیزیکی خداداد عزیزی و فرهاد مجیدی در رختکن گفت: به هیچ عنوان نه اختلافی در تیم وجود داشت و نه درگیری فیزیکی رخ داد. بعضی مواقع رخ می دهد که بازیکنان یک تیم بر سر موقعیت های از دست رفته درگیری لفظی پیدا کنند اما در جایی که پروین و مایلی کهن حضور دارند کسی جرات درگیری ندارد و اصلا این اتفاق امکان پذیر نیست.

استیلی در پایان در خصوص اعتراض هنرمندان به بازی نکردنشان در بازی دیروز عنوان کرد: من بارها قبل از این بازی هم گفتم بانی این دیدار هنرمندان هستند اما به نظرم اعتراض و اختلاف در یک کار خیرخواهانه معنایی ندارد. شما نگاه کنید که چند نفر از فوتبالیست هایی که می توان نام آنها را ستاره گذاشت در این بازی حضور نداشتند. آیا کسی اعتراضی کرد. در ضمن شرایط بازی هم باعث شد تا پروین بیشتر به فوتبالیست ها بازی دهد. ما در نیمه اول سه گل خوردیم و به نوعی باید شخصیت تیم حفظ می شد. به خاطر همین بازیکنان آماده تر به زمین رفتند تا بیشتر از این گل دریافت نکنیم. با این حال اگر هنرمندان از بازی نکردنشان ناراحت هستند من شخصا از آنها عذرخواهی می کنم.
مرجع / اقتصادآنلاین
:
:
:
آخرین اخبار