تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۹۸۸۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره آبفای ماهشهر:
قدمت 50 ساله فاضلاب فاز 4 ماهشهر امان ساکنان را بُریده است
رئیس اداره آب و فاضلاب ماهشهر گفت: خطوط فاضلاب منطقه فاز 4 که حدود 50 سال قدمت دارد به طور مرتب دچار تخریب و ریزش می‌شود و گرفتگی‌های مکرر، امان ساکنان این منطقه را بریده است.

محمد مهدی‌زاده امروز اظهار کرد: شبکه فاضلاب منطقه فاز 4 ماهشهر دارای قدمتی 50 ساله است و مشکلات اعتباری موجود مانع از اصلاح کامل این شبکه فرسوده شده و همین مسئله مشکلات زیادی را برای ساکنان این منطقه ایجاد کرده است.

وی افزود: در همین راستا ساکنان منطقه فاز 4 گلستان 9 که مدت‌ها بود با مشکلات گرفتگی‌ها و بالازدگی‌های فاضلاب دست و پنجه نرم می‌کردند، پس از پیگیری‌های بسیار ساکنان و همچنین بررسی‌های دقیق کارشناسان این امور و با به‌کارگیری بیل مکانیکی و حفاری محل مورد نظر مشکل را برطرف کردند.


رئیس اداره آب و فاضلاب ماهشهر خاطرنشان کرد: حدود یک ماه پیش در تماس‌های تلفنی با امداد آب 122 کارکنان اتفاقات فاضلاب امور آبفا ماهشهر برای رفع گرفتگی فاضلاب به منطقه فاز 4 گلستان 9 غربی مراجعه کرده و پس از اصلاح شبکه در همان منطقه در خیابان اصلی مشکل را تا حدودی برطرف کردند.

مهدی‌زاده ادامه داد: اما متأسفانه پس از گذشت چند روز و تماس‌های تلفنی و حضوری ساکنان مبنی بر گرفتگی مجدد فاضلاب در همان منطقه واحد بهره‌برداری امور آبفا ماهشهر بر سر محل حاضر شدند و تلاش‌های گروه رفع گیر فاضلاب با دستگاه جنتکس بی‌فایده بود و مشکل را ریزش خط فاضلاب تشخیص دادند.


وی یادآور شد: کارکنان واحد بهره‌برداری و اتفاقات فاضلاب امور آبفای شهرستان ماهشهر در گرمای طاقت‌فرسای بیش از 45 درجه با اصلاح شبکه فاضلاب در کوچه گلستان 9 غربی و با به‌کارگیری سه شاخه لوله 8 اینچ پلی‌اتیلن فاضلاب، مشکل ساکنان این کوچه را به صورت جدی برطرف کرده و موجبات آسایش ساکنان را فراهم کردند.

رئیس اداره آب و فاضلاب ماهشهر در پایان اضافه کرد: از مردم عزیز و صبور این شهرستان به ویژه منطقه فاز 4 و همچنین ساکنان کوچه گلستان 9 غربی به خاطر تحمل این وضعیت عذرخواهی کرده و از آنها تقاضا دارم تا با صرفه‌جویی بهینه در مصرف آب شرب و پرداخت به موقع قبوض آب، این امور را در ارائه هرچه بهتر خدمات یاری کنند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: ماهشهر
:
:
:
آخرین اخبار