تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷
کد خبر: ۹۸۸۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل بنیاد شهید خوزستان:
پیکر شهید مدافع حرم فردا در شوش تشییع می‌شود
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان از تشییع پیکر پاک پیکر شهید مدافع حرم در شوش دانیال خبر داد و گفت: این شهید والامقام احمد حیاری نام دارد که در سوریه به شهادت رسید.

عبدالرضا فرجیان با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم اظهار داشت: برنامه ریزی‌هایی در ستاد برگزاری مراسمات شهید احمد حیاری صورت گرفت که بر همین اساس مراسم استقبال از پیکر این شهید روز گذشته با حضور مسئولان استانی و خانواده‌های شهدا در فرودگاه بین‌المللی اهواز انجام شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان اضافه کرد: پیکر مطهر شهید حیاری پس از مراسم استقبال از فرودگاه اهواز به سمت شوش دانیال حرکت داده شد که در طول مسیر مورد استقبال مردم و مسئولان شهرها و روستاهای مختلف از جمله شهر الوان (عبدالخان)، سید عباس و شاوور قرار گرفت.

وی درباره برنامه‌های تشییع پیکر دوازدهمین شهید مدافع حرم خوزستان شهید احمد حیاری، گفت: امشب مراسم وداع با این شهید والامقام از ساعت 21:30 دقیقه در حرم مطهر حضرت دانیال نبی (ع) برگزار می‌شود.

فرجیان بیان کرد:  همچنین مراسم تشییع پیکر مطهر شهید حیاری با حضور پرشور اقشار محتلف مردم به ویژه خانواده‎های معظم شهدا و ایثارگران صبح روز یکشنبه 8 شهریورماه از ساعت 8:30 دقیقه از مقابل بنیاد شهید و امور ایثارگران شوش به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار می‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار