تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۹۸۸۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همزمان با ششمین روز هفته دولت؛
بهره برداری از سه واحد مرغداری در اندیکا
در ششمین روز از هفته دولت، سه پروژه عمرانی و بهداشتی در شهرستان هندیجان افتتاح یا کلنگ زنی شد و سه واحد مرغداری نیز در شهرستان اندیکا به بهره برداری رسید.

همزمان با هفته دولت و با حضورفرماندار، امام جمعه و جمعی از مسولان محلی سه واحد مرغداری گوشتی در شهرستان اندیکا در استان خوزستان به بهره برداری رسید.

بهنام القاسی رئیس اداره جهادکشاورزی اندیکا در خصوص این خبر، ظرفیت تولید این واحد های مرغداری را 65 هزار قطعه در هر دوره عنوان کرد.

وی افزود:با بهره برداری از این واحدهای پرورش مرغ، تعداد مرغداری های شهرستان به 9 واحد افزایش یافت.

القاسی بابیان ظرفیت اشتغالزایی این طرح ها، گفت:15 متقاضی کار به صورت مستقیم و 30 نفر نیز به صورت غیرمستقیم در این واحدها مشغول به کار می شوند.

وی تصریح کرد:از این مجموع، سالانه یک هزار و 700تن گوشت سفید تولید می شود.

این واحدها با تسهیلاتی بالغ بر 25میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

آغاز عملیات اجرایی و افتتاح سه پروژه در هندیجان

معاون فرماندار شهرستان هندیجان نیز شنبه گفت:عملیات اجرایی پروژه برقرسانی بندر سجافی با اعتبار 13 میلیارد ریال آغاز شد که مدت اجرای این طرح سه ماه پیش بینی شده است.

امیرعلی توسلی افزود:همزمان با ششمین روز هفته دولت همچنین، عملیات اجرایی برقرسانی به روستای غرابی علیا شهرستان هندیجان با اعتبار سه میلیارد و 500 میلیون ریال آغاز شد.

وی با بیان اقدامات دولت در حوزه سلامت و بهداشت شهرستان، گفت:آزمایشگاه طبی در مرکز بهداشتی شهر زهره این شهرستان نیز امروز با اعتبار سه میلیارد و 500 میلیون ریال با همکاری اداره شبکه بهداشت ودرمان شهرستان هندیجان افتتاح شد که اهالی بخش چم خلف عیسی وروستاهای اطراف شهرستان می توانند از این آزمایشگاه طبی استفاده کنند.

شهرستان هندیجان در جنوب خوزستان با 45 هزار نفر جمعیت است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار