تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۹۸۸۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در مراسم روز کارمند عنوان شد:
«مدیریت در اتاق شیشه ای با درهای باز» رویکرد هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اهواز
همایش گرامیداشت روز کارمند و نشست صمیمانه هیئت رئیسه با کارکنان دانشگاه روز شنبه در تالار شهدای دانشگاه علوم پزشکی اهواز با حضور پر شور کارکنان واحد های تابعه و هیئت رئیسه دانشگاه برگزار شد
خوزنیوز: همایش گرامیداشت روز کارمند و نشست صمیمانه هیئت رئیسه با کارکنان دانشگاه روز شنبه در تالار شهدای دانشگاه علوم پزشکی اهواز با حضور پر شور کارکنان واحد های تابعه و هیئت رئیسه دانشگاه برگزار شد.

در این همایش که در مقاطعی به صورت پرسش و پاسخ برگزار شد هیئت رئیسه دانشگاه به سوالات و مشکلات کارکنان در مسایل مختلفی از قبیل پرداخت ها ، امور رفاهی کارکنان، مسائل اداری و... پاسخ دادند.

به گزارش خوزنیوز؛ دکتر ایدنی در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت روز کارمند و میلاد حضرت امام رضا(ع) مجموعه دانشگاه علوم پزشکی را دارای گستردگی جغرافیایی فراوانی دانست و گفت: 10درصد کارکنان دولت در دانشگاه های علوم پزشکی مشغول به خدمت هستند و حضور در تمامی مناطق دور افتاده و روستاها نشان دهنده این گستردگی است.

وی گفت: علی رغم مشقت های فراوان در انجام امور محوله در نظام سلامت فعالیت های این حوزه به خوبی دیده نمی شد و از نظر دریافت بودجه برای ماموریت های اساسی در رتبه های انتهایی دستگاه های اجرایی کشور قرار داشت. دولت یازدهم با این رویکرد که سلامت از اولویت های اساسی یک جامعه است شروع به کار کرد و طرح تحول نظام سلامت در کشور اجرایی شد و رضایت مندی بسیاری را در بین مردم ایجاد نمود.

وی افزود: بار اضافه ای که بر دوش کارکنان گذاشته شده است همراه با اضافه شدن حقوق و مزایا نبوده است و این سبب شد که در برخی قسمت ها نارضایتی هایی مشاهده شود که ما توانسته ایم با اختصاص برخی موارد مالی این رضایت مندی نسبی را در بین تمامی کارکنان ایجاد کنیم که البته در بعضی رسته های شغلی نیاز به مداخلات بیشتری است.

ایدنی گفت: در برنامه استراتژیک دانشگاه گام های بزرگی برای نهادینه کردن حق و حقوق کارکنان هم در زمینه آموزشی و هم در زمینه اصلاح ساعت کار تمهیداتی در نظر گرفته ایم که امیدواریم با این نگاه که افزایش توانمدی کارکنان می باشد به اهداف نهایی خود که زمینه ساز ارتقاء سلامت جامعه است دست پیدا کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: خدمت گیرندگان ما تمامی طیف ها هستند و پاسخگویی در سیستم ما از نکات بسیار کلیدی است که در این زمینه باید تکریم ارباب رجوع را رعایت کنیم و این مهم جز با جلب رضایت مندی درون سیستم میسر نمی شود.وی افزود: رویکرد مدیریتی" در های باز "را برای ارتباط بیشتر با کارکنان بیش از پیش در دستور کار خواهیم داشت.

وی در پایان از حضور کارکنان در این مراسم تشکر کرد و گفت: نگاه ما حفظ منزلت و جایگاه کارمندان می باشد و امیدواریم که که بتوانیم چه از نظر مادی چه از نظر معنوی جایگاه کارمندان را ارتقاء ببخشیم.

در مراسم روز کارمند که با استقبال بسیار خوب کارکنان از تمامی معاونت های واحد های دانشگاه روبرو شد برنامه موسیقی بومی و محلی استان ، مداحی، شعر خوانی و... اجراشد که مورد توجه عموم شرکت کنندگان قرار گرفت.

خاطر نشان می سازد نشست صمیمانه و جلسات پرسش و پاسخ کارکنان با هیئت رئیسه با رویکرد "مدیریت در اتاق شیشه ای با درهای باز"از مدت ها پیش در دستور کار هیئت رئیسه دانشگاه قرار گرفته است.
:
:
:
آخرین اخبار