تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۹۸۹۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برخی می خواهند استقلال اهواز را سیاسی کنند و این تیم را سکوی پرتاب خود قرار دهند
آنهایی را که ادعا می کنند استقلال اهواز را لیگ برتری کرده اند و تنها در فکر منافع خودشان هستند باید بدانند مردم خیلی زود واقعیت ها را متوجه خواهند شد
عضو مستعفی هیات مدیره باشگاه استقلال اهواز گفت: آنهایی را که ادعا می کنند استقلال اهواز را لیگ برتری کرده اند و تنها در فکر منافع خودشان هستند باید بدانند مردم خیلی زود واقعیت ها را متوجه خواهند شد.

علی طرفی  در گفت و گوبا کاپ،  در رابطه با استعفایش از هیات مدیره گفت: کم کم از این فوتبال بی صفت و بدکردار می روم  چون می ترسم خراب شوم. متاسفانه برخی به دنبال آن هستند که استقلال اهواز را سیاسی کنند و این تیم را سکوی پرتاب خود قرار دهند.
وی ادامه داد:من و ناطقی دیگر عضو هیات مدیره امروز استعفا دادیم.نمی خواهم زیاد درباره دلایل این موضوع صحبت کنم و به خاطر استقلال اهواز فعلا سکوت در پیش می گیرم. منافع استقلال اهواز ایجاب می کندفعلا در سکوت مطلق باشم. هر چند با شناختی که از  ملکی دارم مطمئن هستم مسائل موجود حول و حوش استقلال را جمع می کند و تیم پرطرفدار استقلال اهواز به جایگاه واقعی اش در خوزستان و ایران خواهد رسید.
طرفی افزود: آنهایی را که ادعا می کنند استقلال اهواز را لیگ برتری کرده اند و تنها در فکر منافع خودشان هستند باید بدانند مردم خیلی زود واقعیت ها را متوجه خواهند شد و آنها را از استقلال طرد خواهند کرد.
:
:
:
آخرین اخبار