تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۹۹۰۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اتاق اصناف شادگان:
شهرداری شادگان برای کاهش عوارض همکاری کند
رئیس اتاق اصناف شادگان خواستار کاهش عوارض از سوی شهرداری این شهر و همکاری مضاعف با اصناف شد.

عباس عساکره در حاشیه جلسه بررسی مشکلات اصناف اظهار کرد: توجه به مسائل و مشکلات اصناف و برطرف کردن‌ آنها نه تنها به سود اصناف است بلکه بخش عمده‌ای از مشکلات اقتصادی شهرستان را برطرف کرده و موجب رونق بخشیدن به اقتصاد، رفاه و امنیت اجتماعی می‌شود.

وی با بیان اینکه 2 هزار و 550 هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب زیر نظر 15 اتحادیه صنفی در این شهرستان مشغول فعالیت هستند افزود: همکاری فی مابین شهرداری شادگان و اتاق اصناف این شهرستان می‌تواند در راستای ساماندهی صنوف شادگان بسیار چشمگیر باشد.

رئیس اتاق اصناف شادگان ادامه داد: بسیاری از خدمات شهرداری شادگان در راستای زیباسازی و بهبود وضعیت شهروندی بوده و تاثیر خوبی بر رونق کسب و کار واحدهای صنفی دارد.

وی تصریح کرد: اتاق اصناف شادگان آمادگی عقد تفاهمنامه با شهرداری را داشته و در این راستا می‌توان بسیاری از مشکلات اصناف را حل و فصل کرد.

عساکره در ادامه با انتقاد از افزایش عوارض شهرداری برای اصناف شادگان گفت: اتاق اصناف به نمایندگی از صنوف شهر شادگان انتظار همکاری بیشتر شهرداری در خصوص عوارض را دارد و امیدواریم تا با همکاری و مساعدت شهرداری و شورای اسلامی شهر شادگان در راستای کاهش عوارض و همکاری بیشتر با اصناف اقدامات خوبی را شاهد باشیم.

رئیس اتاق اصناف شادگان در پایان از شهرداری و شورای اسلامی این شهر خواست عوارض کسب اصناف بر اساس و مبنای منطقه، خیابان و کوچه محاسبه شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار