تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۹۹۰۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هیچ اسمی از خطیبی در مصاحبه‌ام نبردم
سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: در مورد برخی مسائل صحبت کردم ولی حرف‌هایم به این شکل نبود و پیاز داغ صحبت‌هایم را زیاد کردند.
هیچ اسمی از خطیبی در مصاحبه‌ام نبردم

 ایوب ذوالفقاری در مورد اینکه صحبت‌های تندی علیه اولیویرا مطرح کرده‌ است، عنوان کرد: متاسفانه پیاز داغ صحبت‌های من را زیاد کردند و به هیچ وجه در بخشی از مصاحبه‌ام حرف‌هایم به این شکل نبوده است. همان زمانی که این صحبت‌ها علیه من مطرح شد دست به مصاحبه نزدم در حالی که می‌توانستم جواب بدهم. حتی سعید عباسی از من خواست پاسخی به این حرف‌ها ندهم.

وی افزود: بنده در این موارد صحبت کردم و نمی‌گویم هیچ حرفی نزدم ولی برخی نکات به حرف‌هایم اضافه شده و پیاز داغ آن را زیاد کردند. اصلا اسمی از رسول خطیبی در مصاحبه‌ام نبرده بودم نمی‌دانم چرا این موارد اضافه شده است.

سرپرست تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که در سال‌های قبل یک جو منفی علیه حسن آذرنیا وجود داشت و حالا این جو منفی علیه او به وجود آمده است، گفت: نمی‌دانم این چه سناریویی است علیه من رقم می‌زنند و با چه اهدافی چنین جوی را به وجود می‌آورند. واقعا دلیل آن را نمی‌دانم.

ذوالفقاری در مورد اینکه از سوی سعید عباسی مورد حمایت قرار گرفته و بحث تغییر او از سوی مدیرعامل تکذیب شده است، اظهار داشت: من و عباسی صبح تا شب با هم هستیم. همین حالا که پس از دو روز به تبریز بازگشتم به زمین آمدم تا شرایط آن را برای شروع تمرینات ببینم. با توجه به اینکه به زمین باشگاه کود دادند باید در زمین لشکر تمرین کنیم. از صبح تا شب من و عباسی در حال کار هستیم تا امور مربوط به تیم را انجام دهیم.

وی در مورد اینکه آیا با اولیویرا قهر است، عنوان کرد: ما همیشه کارها را انجام می‌دهیم و هیچ مشکلی نبوده است نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که به یک باره بنده به عنوان مقصر برخی مسائل در تیم معرفی شدم.

سرپرست تراکتورسازی در مورد اینکه آیا برای رفع کدورت‌ها با اولیویرا جلسه می‌گذارد، عنوان کرد: باید مدیرعامل باشگاه این مسئله را بخواهد. اولیویرا من را مقصر نتایج معرفی کرده و باید در جلسه صحبت کنیم و درون خودمان این مسائل حل شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار