تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۹۹۰۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی ایذه خبر داد:
نصب دوربین مداربسته در مراکز فروشگاهی شهرستان ایذه
فرمانده انتظامی ایذه از نصب دوربین مداربسته در مراکز فروشگاهی شهرستان به‌منظور افزایش امنیت خبر داد.

مجید طونی ظهر امروز در جلسه شورای اداری که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به هفته امنیت اجتماعی اظهار کرد: توقیف وسایل نقلیه مزاحم که با ایجاد ناهنجاری و خطراتی مانند سرعت غیرمجاز و کشیدن ترمزدستی باعث ایجاد خطر برای شهروندان می‌شدند جزو برنامه‌های صورت گرفته نیروی انتظامی برای افزایش امنیت و آرامش مردم بوده است.

وی افزود: در پی انجام این برنامه حدود 340 دستگاه موتورسیکلت و 137 خودروی متخلف توقیف و اعمال قانون شد.

فرمانده انتظامی ایذه با اشاره به جمع‌آوری معتادان سطح شهر خاطرنشان کرد: با همکاری شبکه بهداشت و درمان، جامعه پزشکی و بهزیستی طرح جمع‌آوری معتادان انجام و با انجام این حرکت به یک نتیجه خوب خواهیم رسید.

طونی با اشاره به پلمب 19 مرکز عرضه قلیان در سطح شهرستان تصریح کرد: در راستای این برنامه‌ها و انجام سرکشی و نظارت اماکن، 11 مرکز فروش البسه مبتذل در شهرستان شناسایی و پلمب شد.

وی اضافه کرد: ماموران نیروی انتظامی جهت برقراری امنیت و کنترل نظم در مناسبت‌ها و ویژه‌برنامه‌های مختلف در سطح شهرستان حضور کامل داشته‌ و از این‌رو برای فصل بازگشایی مدارس برنامه‌های ویژه‌ای را پیش‌بینی کرده و در دست داریم.

طونی، اجرای طرح ترافیک و راه‌اندازی گشت ارشاد را از دیگر برنامه‌های صورت گرفت خواند و گفت: به‌منظور افزایش امنیت، مراکز هدف که ممکن بود مورد دستبرد سارقان قرار بگیرد مجهز به دوربین مدار بسته شد.

فرمانده انتظامی ایذه با اشاره به دستگیری 30 نفر از افراد تحت تعقیب در شهرستان تصریح کرد: برخورد با عوامل فساد اخلاقی، جمع‌آوری یک باب خانه فساد، پاک‌سازی و امنیت مراکز تفریحی و گردشگری شهرستان، کشف اسلحه غیر مجاز، کشف 25 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری عوامل فروش آن در شهرستان، کشف و جمع‌آوری مشروبات الکلی و قرص‌های قاچاق، دستگیری 186 سارق و جمع‌آوری سی‌دی‌های مبتذل از عمده برنامه‌های صورت گرفته زحمت‌کشان نیروی انتظامی در شهرستان ایذه بوده است.

وی در پایان تشریح کرد: به‌ منظور رعایت حقوق انسانی مجرمان و افراد بازداشتی در شهرستان، یک باب بازداشتگاه در مساحت 400 متر مربع و با تمام امکانات در سطح شهرستان راه‌اندازی شد.

مجید طونی در این جلسه با اعلام خبر بازنشستگی خود از تمام مسئولان حاضر در جلسه برای تشکیل این جلسه تجلیل کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار