تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۹۹۰۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جلیلی نیا؛ رئیس میراث فرهنگی اهواز، مدیر نمونه شد
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز مدیر نمونه کلان شهر اهواز شناخته شد و از سوی فرمانداری تجلیل شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت فرمانداری کلان شهر اهواز از بین مدیران دستگاه های اجرایی سه مدیر را به عنوان کارمند و مدیر نمونه معرفی کرده است که غلامرضا جلیلی نیا نیز جزو این برگزیدگان است.
افشین حیدری افزود: تلاش بی وقفه جلیلی نیا در رفع مشکلات میراث فرهنگی کلان شهر اهواز از دید مسئولان پنهان نمانده است و به این دلیل از وی به عنوان مدیر نمونه تجلیل شده است.
وی با اشاره به برنامه های اجرا شده در یک سال گذشته در میراث فرهنگی اهواز تاکید کرد: در میراث فرهنگی اهواز در ایام نوروز سال گذشته برنامه های متعددی اجرا شد و گردشگران و مسافران نوروزی از این برنامه های شاد و مفرح استقبال زیادی کردند.
وی با تاکید بر مرمت های در دست اقدام در شهر اهواز گفت: مرمت مساجد و اماکن تاریخی در شهر اهواز تلاشی بی وقفه از سوی این اداره نوپا در حفظ داشته های هویتی و معماری این شهر تاریخی است و جلیلی نیا با مدیریت صحیح در این اداره توانسته است از همه امکانات و فرصت ها برای بهبود شرایط در حوزه تحت اختیار استفاده کند.
مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان افزود: بی شک برگزیده شدن مدیر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز در بین سایر مدیران این کلان شهر نشان افتخاری برای خدمت رسانی این اداره به مردم فرهنگ دوست اهواز است و از زحمات مدیر این اداره تقدیر می کنم.

:
:
:
آخرین اخبار