تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۹۹۰۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
50 پروژه عمرانی در خرمشهر بهره برداری شد
معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه خرمشهر گفت:همزمان با هفته دولت، 50 پروژه در بخش های مختلف عمرانی، فرهنگی و اقتصادی این شهرستان بهره برداری یا کلنگ زنی شد.

ولی الله حیاتی یکشنبه در حاشیه آیین بهره برداری از ساختمان اداره گاز مینوشهر در جمع خبرنگاران رسانه ها افزود:این تعداد پروژه با اعتبار 320 میلیارد ریال از محل منابع ملی، استانی و منابع بخش خصوصی بهره برداری شد.

فرماندار ویژه خرمشهر همچنین با بیان برنامه های انجام شده برای بزرگداشت هفته دولت در شهرستان، افزود:این پروژه ها در بخش های صنعت، آب، خاک، کشاورزی، عمران شهری و بخش های زیربنایی بهره برداری شد.

حیاتی با بیان بهره برداری از سه طرح عمرانی پارک مالیات، بهسازی آسفالت محلات خرمشهر و بهره برداری از ساختمان اداره گاز مینوشهر در آخرین روز از هفته دولت نیز، گفت:پروژه ساختمان اداره گاز و دو پروژه پاک و بهسازی آسفالت محلات خرمشهر با تاکید وزیر کشور و تخصیص 60 میلیارد ریال بهره برداری شد.

فرماندار ویژه خرمشهر شهرهای خرمشهر و مینوشهر را شهر سبز اعلام کرد و گفت:هم اکنون تمامی انشعابات گاز اجرا شده است و ظرفیت خالی نیز وجود دارد.

سه پروژه عمرانی احداث پارک ساحلی مالیات به طول چهار کیلومتر در حاشیه بلوار شهدای گمنام که عملیات اجرایی آن در تیرماه سال 93 آغاز شد، با اعتبار 38 میلیارد ریال بهره برداری شد.

پروژه عمرانی آسفالت خیابان های کوی معین با اعتبار 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری نیز در آخرین روز از هفته دولت بهره برداری شد.

ساختمان اداره گاز مینوشهر نیز به مساحت 680 متر مربع با اعتبار هفت میلیارد و 400 میلیون ریال بهره برداری شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار