تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۹۹۱۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ازمحل اعتبارات ماده 180؛
امسال دو هزار و 400 میلیارد ریال در اختیار نمایندگان خوزستانی مجلس قرار گرفت
فرماندار شوشتر گفت:امسال دو هزار و400 میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده 180 در اختیار نمایندگان حوزه های انتخابیه خوزستان در مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است
فرماندار شوشتر گفت:امسال دو هزار و400 میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده 180 در اختیار نمایندگان حوزه های انتخابیه خوزستان در مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است.

حیدر نجفی شامگاه یکشنبه در حاشیه کمیته برنامه ریزی شهرستان شوشتر به ایرنا ادامه داد: مبلغ 153میلیارد و 752 میلیون ریال نیز از محل اعتبارات تملک دارایی ها و نفت برای امسال به شهرستان شوشتر ابلاغ شد.

وی گفت: اولویت ما برای تقسیم این اعتبار رعایت الزامات قانونی مندرج در دستورالعمل و اختصاص اعتبار برای پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای80 درصد است.

وی افزود: 90 میلیارد از اعتبارات ابلاغ شده بر اساس اولویت ذکر شده تقسیم و ابلاغ شد.

وی گفت:اولویت سایر اعتبارات براساس دستورالعمل ابلاغی به پروژه های نیمه تمام و پروژه هایی که تا پایان برنامه پنجم توسعه، عملیات اجرایی آنان تمام می شود تقسیم خواهد شد.

رییس کمیته برنامه ریزی شهرستان شوشتر اظهارکرد: بقاع متبرکه،حوزه علمیه و شهرک های صنعتی که اعتبارات آنان توزیع نشده بصورت متمرکز به دستگاه های اجرایی استان توزیع و ابلاغ می شود که مدیران اجرایی شهرستان برای تخصیص این اعتبارات باید از طریق مدیران استانی خود پیگیری کنند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار