تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۹۹۱۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در جشنواره شهید رجایی خوزستان؛
تجلیل از مدیر کل زندان‌های استان بعنوان مدیر کل نمونه
خوزنیوز: روز گذشته همزمان با آخرین روز از هفته دولت، جشنواره شهید رجائی خوزستان با هدف تقدیر و تجلیل از دستگاها، مدیران و کارکنان برتر در زمینه ارزیابی عملکرد شاخص‌های عمومی و اختصاصی و طرح تکریم ارباب رجوع استان در طول یکسال گذشته برگزار شد و در این جشنواره مدیر کل زندان‌های استان خوزستان بعنوان یکی از ۳ مدیر کل برتر معرفی شد.

به گزارش خوزنیوز؛ در این همایش رضا پوستچی به عنوان مدیر کل نمونه در بین دستگاه های اجرائی استان معرفی و با اهداء  لوح مورد تقدیر قرار گرفت.

تجلیل از مدیر کل زندان‌های استان بعنوان مدیر کل نمونه

ترسیم مسیر شهروند گرائی و طرح تکریم ارباب رجوع و بهبود و نظارت مستمر بر این فرایند در قالب شاخص‌های اجرائی مستند سازی شده، بازدیدهای مستمر و مفید و میدانی از زندانهای تابعه، هدایت دستگاه به سمت پرورش و تربیت مدیران میانی و اجرائی از بین نیروهای خلاق و متعهد بومی استان، تلاش برای بهبود و تغییر و تحول فیزیکی در زندانها و اجرای شیوه های مناسب برای تکریم مردم در پرتو سلامت خدمت از جمله شاخص‌های این انتخاب بوده است.

گفتنی ست ؛ مدیر کل زندان‌های خوزستان در طول سال‌های خدمت با حسن مدیریت و ترسیم و هدایت مجموعه در مسیر توسعه و تحول پایدار ۱۰ بار موفق شد دستگاه تحت مدیریت خود را در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، خراسان شمالی و خوزستان  بعنوان برتر استانی ارتقاء داده و انتخاب نماید .

وی همچنین در سال ۱۳۹۲ نیز بعنوان مدیر برتر کشوری انتخاب و در هفته قوه قضائیه سال ۹۳ مورد تقدیر قرار گرفت.
برچسب ها: رضا پوستچی
:
:
:
آخرین اخبار