تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۹۹۱۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به عشق فرزندانم برای استقلال گل می ‌زنم
باشگاه استقلال با تلاش فراوان توانست مجوز ثبت قرارداد پروپییچ مهاجم کروات خود را از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دریافت کند.

به عشق فرزندانم برای استقلال گل می ‌زنم
 خريدي كه در همان بازي نخست برابر ذوب‌آهن در هفته سوم نشان داد توانايي‌هاي بالايي دارد و مي‌تواند مهره تأثيرگذاري در خط حمله استقلال باشد. شروع پروپييچ با تيم جديدش چندان شيرين نبود اما در همين روزها از زادگاهش خبري به گوشش رسيد كه به قول خودش گويي دنيا را به او هديه داده‌اند. بله دوقلوهاي اين مهاجم بلند قد يك ماه زودتر از پيش‌بيني پزشكان به دنيا آمدند تا خانواده پرو شلوغ‌تر از هميشه شود گرچه تولد زودهنگام دوقلوها باعث شد تا آنها به تجويز پزشك فعلاً در بيمارستان مركزي شهر زاگرب زير دستگاه باشند تا توان لازم براي نفس كشيدن و دست و پا زدن را پيدا كنند.

پروپييچ كه تولد فرزندانش را از طريق شبكه‌هاي اجتماعي به اطلاع علاقه‌مندانش رساند اين روزها يكي از باانگيزه‌ترين نفرات تمرينات و اردوي آماده‌سازي استقلال محسوب مي‌شود تا جايي كه تمرينات اين بازيكن زبانزد آبي‌پوشان شده است. پروپييچ با ابراز رضايت از شرايطش در استقلال گفت: «با هديه‌اي كه خداوند به من و همسرم داد حالا با دو برابر انگيزه مي‌خواهم فوتبال بازي كنم چون هدفم اين است كه با گلزني براي استقلال در ليگ ‌برتر و مسابقات پيش‌رو اين گل‌ها را به فرزندانم تقديم كنم كه كيلومترها از من دور هستند». البته گفته مي‌شود مهاجم كروات كه در حال حاضر در هتل المپيك اسكان دارد از بدقولي باشگاه براي عدم تأمين منزل مسكوني طبق قول و قرارهاي ابتدايي به شدت دلخور است و اين موضوع را به نحوي به گوش مديران باشگاه رسانده و مدعي شده اگر استقلال زودتر منزل مناسبي براي او تأمين مي‌كرد الان همسر و فرزندانش در كنارش بودند و نياز نبود تا اين اندازه نگران‌شان باشد.

مهاجم كروات استقلال كه هر فرصتي پيدا مي‌كند با خانواده‌‌اش در زاگرب تماس مي‌گيرد تا از اوضاع و احوال دوقلوهايش مطلع شود چند روز قبل بعد از علني كردن تولد فرزندانش از جانب باشگاه پيشنهاد مرخصي يك هفته‌اي دريافت كرد تا با رفتن به زاگرب چند روزي را كنار خانواده‌‌اش بگذراند اما برخلاف پيش‌بيني‌ها پرو با اين پيشنهاد مخالفت كرد و گفت نيازي به مرخصي نيست. مهاجم كروات استقلالي‌ها در همين ارتباط گفت: «راستش را بخواهيد خيلي دوست داشتم بروم و كنار همسر و فرزندانم باشم اما وقتي شرايطم در تيم را براي همسرم تشريح كردم تصميم گرفتم در تهران بمانم تا بيشتر با بازيكنان استقلال هماهنگ شده و به شرايط مطلوب‌تري از نظر بدني برسم؛ ضمن اينكه فرزندانم درون دستگاه و تحت نظر پزشكان هستند و نيازي به حضور من در كنارشان نيست، به همين خاطر ماندم تهران تا خودم را بيشتر با تيم هماهنگ كنم بلكه زودتر موتور گلزني‌ام براي استقلال روشن شود».

پروپييچ كه تصاوير ارسالي از زاگرب را در پيج خود در اينستاگرام منتشر كرد نام فرزندانش را نيز انتخاب و بعد از هماهنگي با همسرش اين اسامي را در اختيار خبرورزشي قرار داد: «نام دخترم را به پيشنهاد همسرم ماريا گذاشتم و براي پسرم نام فرانه را انتخاب كردم چون به اين اسامي علاقه خاصي دارم. در حال حاضر شرايط هر دو طبيعي است و پزشكان بيمارستان اعلام كردند نياز است تا دو هفته ديگر آنها درون دستگاه باشند چون يك ماه از زمان پيش‌بيني شده زودتر به دنيا آمدند و من و مادرشان را سورپرايز كردند. راستش را بخواهيد براي ديدن‌شان خيلي بي‌تابم اما اميدوارم تا يك ماه ديگر خانواده‌ام را در تهران كنارم ببينم تا خيالم از هر جهت آسوده شود». حالا اين مهاجم كروات كه پرويز مظلومي خيلي به او براي گلزني دل بسته در انتظار تحويل گرفتن منزل مسكوني‌‌اش در يكي از نقاط شمالي پايتخت است تا زمينه سفر خانواده پرجمعيتش به تهران را فراهم كند.
:
:
:
آخرین اخبار