تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۹۹۱۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ادعای برانکو درباره امتیازات پرسپولیس
برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس عصر دیروز و قبل از شروع تمرین تیمش، یک کنفرانس خبری برگزار کرد. بخشی از حرف‌های برانکو را می‌خوانید:
ادعای برانکو درباره امتیازات پرسپولیس

 با برد مقابل فولاد نشان داديم استحقاق صعود به رده‌هاي بالاتر جدول را داريم و اين پيروزي بهترين جايزه براي من و هواداران بود.
من بشار رسن را ديدم اما به دليل مشكلات مالي به طور جدي درباره او بحثي نكرديم. در حال حاضر اولويت ما حل مشكلات بازيكنان فعلي تيم است تا اينكه بخواهيم بازيكن جديد اضافه كنيم.

وقتي در زمين، تمرين را سازماندهي مي‌كنيم بين تمامي دستياران تقسيم كار مي‌شود. بعضي وقت‌ها طراحي تمرين به صورتي است كه فقط من مشغول كار مي‌شوم مثل زماني كه بازي دوستانه داريم يا فوتبال درون‌تيمي. در بازي فوتبال قرار نيست همه ۵ مربي درگير باشند و فقط خود من مسئوليت را بر عهده مي‌گيرم.
وقتي بازي با ذوب‌آهن را آناليز كرديم به بازيكنان گفتم دليل اصلي اينكه نتوانستيم در آن مسابقه پيروز شويم خودمان بوديم كه قدر فرصت‌هاي گلزني را ندانستيم اما اين دليل نمي‌شود كه داور بخواهد به تيم ضربه بزند. ما اگر نتوانستيم ببريم چرا بايد بازنده‌مان كنند؟

پنالتي كه در بازي با ذوب‌آهن گل نشد بيشتر به تيم ما ضربه زد تا در بازي فولاد. مطمئناً اگر بازي با ذوب‌آهن آن پنالتي گل مي‌شد شرايط در ادامه بازي فرق مي‌كرد.
من سرمربي هستم و طبيعي است در تصميماتم با دستيارانم مشورت كنم و از آنها نظر بخواهم. طبيعي است كه كمك‌هايم پيرو فلسفه من باشند نه پيرو ‌فرد ديگري. مطمئناً اگر كسي نتواند پيرو فلسفه من كارش را در تيم انجام دهد در گروه ما نخواهد بود.

مي‌توانستيم از ۵ بازي ۱۵ امتياز كسب كنيم يا حداقل ۱۳ امتياز اما متأسفانه بدشانسي و عوامل ديگر اين اجازه را به ما نداد تا به خواسته خود برسيم.
چرا اينقدر در مورد مسلمان سؤال مي‌كنيد و در مورد كمنداني چيزي نمي‌پرسيد؟ او در ابتداي فصل جزو كانديداهاي اصلي ما براي بازي كردن بود اما خيلي از بازيكنان ديگر با تلاش بيشتر خودشان را به ما تحميل كردند. وظيفه مسلمان اين است كه دوباره خودش را به ما تحميل كند.
هر بردي بهترين هديه براي عادت كردن به برد ديگر است و باعث مي‌شود فضاي خيلي خوبي در تيم ايجاد شود.
:
:
:
آخرین اخبار