تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۹۹۱۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازیکن پرسپولیس:از هتل بیرونم کردند و غذایم بیسکوییت است
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت:مجبور شدم به سالن کنفرانس بروم و فقط با یک پتو که از کانون هواداران گرفته بودم زندگی می کردم.
بازیکن پرسپولیس:مرا از هتل بیرون کردند و غذایم بیسکوییت است

 علی فاطمی در خصوص آخرین وضعیتش اظهار داشت: خدا را شکر الان شرایط بسیار خوبی دارم. بعد از اینکه دست خود را جراحی کردیم و پین های دست خود را باز کردم به راحتی می توانم تمرین کنم و بعد از تعطیلات با صلاحدید برانکو هر زمانی که بخواهد به میدان می روم.

وی در خصوص اسکانش در ورزشگاه درفشی فر و سالن کنفرانس عنوان کرد: با توجه به اینکه در ورزشگاه درفشی فر هیچ خوابگاهی برای من وجود نداشت من از مسئولان درخواست کردم که جایی را برای من در نظر بگیرند اما وقتی این اتفاق نیفتاد من مجبور شدم به سالن کنفرانس بروم و فقط با یک پتو که از کانون هواداران گرفته بودم زندگی می کردم. حتی کسی از وضعیت تغذیه من هم باخبر نشد که به همین دلیل من بعضی وقت ها شاید باور نکنید با اینکه یک ورزشکار باید تغذیه درستی داشته باشد فقط با خوردن یک بیسکویت به تمرین می رفتم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: وقتی این وضعیت را خواستم به برانکو بگویم یکی از نزدیکان باشگاه جلوی مرا گرفت و از من خواست که این کار را انجام ندهم تا اینکه کریم باقری خودش متوجه شد و مرا به هتل برد. اما وقتی که بعد از پایان جراحی ام به هتل بازگشتم متوجه شدم آنها بدون اطلاع کریم باقری مرا دوباره از هتل بیرون کردند. حالا واقعا نمی دانم چه کار باید انجام دهم و منتظرم دوباره با کریم باقری صحبت کنم.
:
:
:
آخرین اخبار