تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۹۹۲۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل سازمان تامین اجتماعی خوزستان:
640 میلیارد تومان، مطالبات از کارفرمایان داریم
خوزنیوز: مدیرکل سازمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: در حال حاضراز بین 8 بیمارستان تامین اجتماعی که در کشور ساخته می شود 3 بیمارستان در خوزستان واقع است که استان پیشتاز در مسائل درمانی در کشور است.

640 میلیارد تومان، مطالبات از کارفرمایان داریم

به گزارش خوزنیوز، محمود یارعلیزاده پیش از ظهر امروز دوشنبه در اولین نشست خبری خود در محل سالن جلسات سازمان تامین اجتماعی خوزستان اظهار کرد: سه محور اصلی پیگیری های سازمان که نیاز استان هستند، تمرکز زدایی از محور مرکز استان و گسترش مراکز سازمان تامین اجتماعی، برون سپاری خدمات که با افتتاح کارگزاریها اختصاصی در دیگر شعب اتفاق خواهد افتاد و دیگری بحث نیروی انسانی سازمان است. با شناختی که از مردم خوزستان دارم آنچه که توقع دارند قانونمندی ما است و آنچه که نارضایتی مردم را به دنبال دارد بر روی فرآیندهای کاری است. 
وی با بیان اینکه مجموعه وظایف مدیریت باید کوتاه شود و نگاه به تکریم را می توان تغییر داد بیان کرد: چند وظیفه را باید حذف یا ادغام کرد که مردم با تردد کمتری در راهروهای اداره خدمات را بگیرند. همچنین قسمت هایی که فکر می کنیم اضافه است باید از چرخه خدمات رسانی به مراجعین کم کنیم تا مردم زودتر به نتیجه برسند. 
مدیرکل سازمان تامین اجتماعی خوزستان عنوان کرد: با شناختی که نسبت به توانایی همکارانم دارم می توانند در مسیر خدمات رسانی به مردم قرار گیرند و نگهداری از این توانایی ها یکی از وظایف من است که با توجه به ظرفیت های مناسب نیروی انسانی در استان این امر امکان پذیر می باشد. شناخت انگیزه ها راه رسیدن به اهداف سازمان را آسانتر می کند.
یارعلیزاده در خصوص کارت هوشمند بیمه تامین اجتماعی گفت: سال 79 سازمان تغییرات خود را در رابطه با مکانیزه و ثبت سوابق آغاز کرد اما مراحل بعدی باید با سرعت بیشتری پیگیری می شد تا به جای دفترچه کاغذی از کارت استفاده شود که در این راستا زیرساخت ها انجام شده و در حال پیگیری از طرف سازمان است.
وی ادامه داد: در حال حاضراز بین 8 بیمارستان تامین اجتماعی که در کشور ساخته می شود 3 بیمارستان در خوزستان واقع است که استان پیشتاز در مسائل درمانی در کشور است.
مدیرکل سازمان تامین اجتماعی خوزستان تصریح کرد: چهار میلیون و 600 هزار نفر جمعیت خوزستان است که 2 میلیون هفتصد نفر از شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی خوزستان هستند. همچنین ضریب همبستگی پشتیبانی که هر 5.2 نفر در مقابل 1.2 مستمری بگیر داریم.
وی گفت: ماهشهر و امیدیه با 88 درصد جمعیت شهری مشمول طرح بیمه تامین اجتماعی، بیشترین و باغملک با 17درصد، کمترین آمار بیمه شدگان از بین شهرستانهای استان را دارند.
یارعلیزاده در خصوص اقدامات سازمان تامین اجتماعی در هفته دولت بیان کرد: در راستای افتتاح شعب جدید، 2 مجوز با اعتبار مورد نیاز اخذ شده است. یکی از این شعب، شعبه 7 تامین اجتماعی واقع در کوی سپیدار اهواز است که از شعب سرریز 3 و 4 اهواز می تواند بیمه شده بگیرد و باعث کاستن ازدحام در این شعب می شود.
وی در خصوص مطالبات این سازمان افزود: 640 میلیارد تومان مطالبات سازمان از کارفرمایان است که برای اخذ این مطالبات با تامل پیش می رویم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
هوچی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
0
0
از مابگیرید بدین به مرتضوی ها.....
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
0
0
اقای ریس داشتن بیمارستان بیشتر که هنر نیست داشتن بیمارستان یا درمانگاه تخصصی با کادر پزشکی متخصص و امکانات بسیار خوب در شان بیمه شده گان خوزستانی که در بدترین شرایط اب و هوایی هستند هنر است پس لطفا" بفکر تامین امکانات پزشکی و جذب پزشک متخصص باشید.متشکرم
:
:
:
آخرین اخبار