تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸
کد خبر: ۹۹۲۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پروژه آب رسانی به واحد بهره برداری و نمک زدایی قلعه نار اجرا شد
دولت کلنگ اجرای طرح تأمین آب شرب مورد نیاز مجتمع فرآورشی قلعه نار و روستاهای اطراف این واحد صنعتی به زمین خورد.

مراسم کلنگ زنی اجرای خط لوله و احداث مخزن ذخیره آب شرب واحد صنعتی فرآورش نفت منطقه قلعه نار واقع در بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک پیش از ظهر امروز برگزار شد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: این پروژه که امروز شاهد به زمین خوردن کلنگ شروع عملیات اجرایی آن هستیم ضمن تأمین آب شرب این واحد صنعتی بزرگ، آرزوی دیرینه روستاییان این منطقه را برای داشتن آب شرب دائم بر طرف می کند.

صید عیسی دارایی با عنوان اینکه اهالی روستای طافاب و روستاهای منطقه قلعه نار از سال ۱۳۶۵ تاکنون با مشکل نداشتن آب شرب مواجه هستند، عنوان کرد: در تمام این سال ها آب شرب مورد نیاز روستاییان با تانکرهای سیار تهیه و تأمین می شد.

وی افزود: به دنبال رایزنی ها و نشست های متعدد در سطوح مختلف در وزارت نفت و مناطق نفتخیز جنوب، شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان موافقت کرد تا ضمن اجرای پروژه آب رسانی به تأسیسات صنعتی خود در یک کار خیرخواهانه و عام المنفعه آب شرب روستاهای واقع در مسیر دسترسی به کارخانه را تأمین کند تا عطش ۳۰ ساله روستاییان مرتفع شود.

بخشدار، امام جمعه به همراه تعدادی دیگر از مسئولان محلی بخش الوار گرمسیری، مدیر خدمات، رئیس روابط عمومی، رئیس خدمات مهندسی و تعدادی دیگر از مسئولان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز در این مراسم حضور داشتند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار