تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۹۹۲۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
"من و همسرم در آبادان دوستان خوبی پیدا کرده‌ایم"
مانوئل: احتمالا از صنعت نفت آبادان جدا می‌شوم
سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: اگر مردم از حضور من در نفت رازی نباشند این تیم را بر خلاف میل باطنی ترک می‌کنم، این هفته صحبت‌هایی با مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در این باره خواهم داشت .

کارلوس مانوئل اظهار داشت: آخرین بازی که انجام دادیم با تیم نساجی مازندران بود که تیم قدرتمند و خوبی است و به نتیجه مساوی ختم شد.

وی افزود: متاسفانه بازی ما با نساجی خوب نبود چرا که پس از اولین گلی که زدیم اجازه بازی کردن به حریف را دادیم و همین موضوع سبب افزایش اعتماد به نفس تیم مقابل شد.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در پاسخ به این پرسش که آیا می‌خواهید از تیم نفت جدا شوید، گفت: از آنجایی که پدر من مریض است و باید در کنارش باشم ممکن است در تیم صنعت نفت نمانم و از اینجا بروم.

مانوئل افزود: این هفته صحبت‌هایی با مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در این باره خواهم داشت و این مسائل را مطرح می‌کنم.

وی با بیان اینکه از صمیم قلب تمایل ندارم از این تیم بروم، اظهار کرد: من در این مدت دوستان زیادی در آبادان پیدا کردم و همسر من نیز در اینجا دوستان خوبی پیدا کرد که سبب وابستگی بیشتر من به این شهر و تیم نفت شد.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان بیان کرد: در نهایت اگر مردم از حضور من در نفت راضی نباشند این تیم را بر خلاف میل باطنی ترک می‌کنم.

مانوئل در پاسخ به این پرسش که مجموعا از بازیکن های نفت راضی هستید، عنوان کرد: بازیکنان صنعت نفت بسیار خوب هستند و از آنها راضی هستم و علاوه بر آن هیئت مدیره نیز بسیار با صداقت و خوب است اما خود من نیز خسته شده ام و مشکل از خود من است نه کسی دیگر.

وی با اشاره به بازی بعدی با پارسه تهران، اظهار داشت: تیم های لیگ دسته یک کشور در سطحی برابر هستند و رقابت بین آنها سخت است. تیم پارسه نیز از این قاعده مستثنی نبوده و رقابت سختی را در پیش داریم.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: صنعت نفت آبادان
:
:
:
آخرین اخبار