تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۹۹۲۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهبودی حال عمومی مصدوم گازگرفتگی پتروشیمی اروند
وضعیت عمومی بیمار گازگرفتگی پتروشیمی اروند بهبود یافت و این مصدوم از بخش ICU به بخش داخلی بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر انتقال یافت.

اصغر حشم بان متخصص بیهوشی و مسئول بخش ICU بیمارستان صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر دوشنبه به رسانه های محلی گفت:علی رجبی که پس از گاز گرفتگی و مسمومیت در پتروشیمی اروند از درمانگاه سایت 3 منطقه ویژه با اسکورت طبی به اورژانس بیمارستان صنایع پتروشیمی انتقال داده شد و هم اکنون جال مساعدی دارد.

وی اظهار داشت:پس از انجام اقدامات لازم در اورژانس، بیمار تحت نظر پزشکان متخصص در بخش ICU بستری شد.

حشم بان گفت:بیمار دارای شرایط کاملا ناپایدار و بحرانی بود که با تشخیص به موقع و صحیح و اقدامات درمانی لازم پزشکان و پرستاران ICU، امروز دارای شرایط نرمال ، استوار و رضایتبخش بوده و با حال عمومی خوب به بخش داخلی انتقال پیدا کرد.

حادثه گازگرفتگی روز جمعه هفته گذشته در واحد EPVC شرکت پتروشیمی اروند ماهشهر به فوت رضا یگانه یکی از کارکنان واحد بهره برداری و مسمومیت علی رجبی از پرسنل این شرکت پتروشیمی منجر شد.

شرکت پتروشیمی اروند در سایت 3 منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر و در زمینی به مساحت 108 هکتار قرار دارد که از این مقدار حدود 46 هکتار طرح های مجموعه زنجیره واحدهای پلی وینیل کلراید (PVC) کلر آلکالی (CA) اتیلن دی کلراید (EDC) و وینیل کلراید مونومر (VCM) در نظر گرفته شده است.

پتروشیمی اروند بزرگ ترین زنجیره تولید PVC جهان بوده که در صورت تولید سالانه 240 هزار تن PVC حدود 25 تا 30درصد بازار جهانی این محصول شیمیایی در اختیار ایران قرار می گیرد.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: شهید تقوی فر
:
:
:
آخرین اخبار