تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۹۹۲۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان اندیمشک:
۱۸۳ فرصت شغلی در بخش کشاورزی اندیمشک ایجاد شد
سرپرست جهاد کشاورزی اندیمشک گفت: امسال و با هدف توسعه بستر تولید محصولات کشاورزی در شهرستان و افزایش فرصت‌های شغلی بیش ۱۸۳ فرصت شغلی در بخش کشاورزی اندیمشک ایجاد شد.

محمد جعفر آفرین اظهار داشت: امسال و با هدف توسعه بستر تولید محصولات کشاورزی در شهرستان و افزایش فرصت‌های شغلی بیش 183 فرصت شغلی در بخش کشاورزی اندیمشک ایجاد شد.

وی گفت: این فرصت‌های شغلی در بخش آبیاری و تولیدات دامی و حوزه گوشت سفید بوده است.

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان اندیمشک عنوان کرد: 2 طرح پرواربندی گوساله، 2 طرح آبیاری بارانی به همراه یک طرح مرغداری گوشتی از جمله طرح‌های حوزه تولیدات کشاورزی بوده که در اندیمشک به مناسبت هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسیده‌اند.

وی افزود: با اجرای این طرح‌ها بیش از 58 فرصت شغلی به صورت مستقیم و 125 فرصت شغلی غیر مستقیم در بخش کشاورزی اندیمشک ایجاد شده است.

آفرین بیان کرد: این پروژه‌ها با اعتبار کلی بالغ بر 126275 میلیون ریال به بهره برداری رسیده‌اند که از این مبلغ 24780 میلیون ریال جمع کل تسهیلات بانکی، 13582 میلیون ریال جمع کل آورده‌های شخصی و 87913 میلیون ریال کمک بلاعوض دولتی بوده است.

وی گفت: توجه به بستر تولیدی مناسب شهرستان در بخش تولیدات کشاورزی و افزایش ظرفیت اندیمشک در این حوزه از جمله اهداف و اقدامات امسال جهاد کشاورزی شهرستان در اجرای پروژه‌های تولیدی و افزایش فرصت‌های شغلی در این حوزه است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار