تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۹۹۲۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لطفا با صلوات وارد سینما شوید!
لطفا با صلوات وارد سینما شوید!معاون سینمایی حوزه هنری خوزستان با اشاره به نمایش فیلم "محمد رسول الله (ص)" در سینما اکسین اهواز گفت: پنج شنبه و جمعه هفته گذشته شلوغ‌ترین پنجشنبه و جمعه سینما اکسین اهواز در طول سال و دو روز نخست نمایش این فیلم در سینما اکسین اهواز بود.

مجتبی آقاکوچک‌زاده افزود: ما به این اندازه قانع نیستیم و دوست داریم استقبال از این فیلم روند افزایشی داشته باشد و این هفته پنج‌شنبه و جمعه شلوغ‌تری را شاهد باشیم.

وی بیان کرد: پنج‌شنبه و جمعه هفته گذشته استقبال از این فیلم نسبت به سایر فیلم‌ها فوق‌العاده بوده است اما انتظار ما با توجه به هزینه‌های صورت گرفته برای تولید آن و استقبالی که از آن در دیگر شهرها انجام گرفته بیشتر از این است. خواهش من از تمام رسانه‌ها این است که به این فیلم توجه بیشتری کنند خارج از این که در چه سینمایی اکران می‌شود و نگاه دیگری به فیلم "محمد رسول الله (ص)" داشته باشند.

معاون امور سینمایی حوزه هنری خوزستان خاطرنشان کرد: در این چند روز فضای سینما اکسین اهواز فضای متفاوتی بوده است. تصور نکنیم این فیلم یک فیلم معمولی است و یادمان نرود که رهبر انقلاب درباره اهمیت این فیلم تاکید کردند و در زمان تولید آن هم به پروژه تولید تشریف بردند. این فیلم هم زمانی در حال اکران است که مسلمانان مورد هجمه شدید قرار گرفته‌اند و آقای مجیدی هم پس از توهین‌های فراوانی که به مسلمانان و پیامبر اسلام (ص) شد دست به تولید این فیلم زده است.

آقاکوچک‌زاده اظهار کرد: در این جا مساله سینما مطرح نیست بلکه مساله مساله فیلم است. فیلمی که آبروی هنری ایران است. با توجه به این که رهبر انقلاب تاکید کردند که اکنون جنگ جنگ نرم است این فیلم می‌تواند در مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام باشد. از اقشاری که با سینما زاویه داشتند می‌خواهم که برای دیدن این فیلم به سینما بیایند و زیر بیرق اسلام و رسول الله (ص) و پرچمی که روی بنر این فیلم در سر در سینما قرار گرفته یعنی پرچم رسول الله (ص) قرار بگیرند.

او تاکید کرد: از همه مخاطبان می‌خواهم برای دیدن این فیلم با صلوات وارد سینما شوند و این فیلم را یک حرکت فرهنگی بدانند. این فیلم شاعرانه ساخته شده است و باید به آن نگاهی شاعرانه داشت و هنگام دیدن فیلم باید احساس کنیم که در حال انجام جهاد فرهنگی هستیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار