تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۹۹۲۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آقای عالیپور! هنر جدید مبارک
خوزنیوز: روز گذشته نامه ای سرگشاده از بیژن عالی‌پور مدیرعامل شركت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب خطاب به  سید شكرخدا موسوی نماینده مردم اهواز در مجلس روی خروجی سایت رسمی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب قرار گرفت که قابل تامل است.

آقای عالیپور! هنر جدید مبارک

عالیپور «خوزستانی» در پاسخ به اظهارات یک نماینده «خوزستانی» در صحن علنی مجلس، قلم به دست گرفته (و یا حداقل پایین نامه ای را امضا کرده است) و به تعریف، تمجید و ... از وزیر نفت پرداخته است .

اظهارات این مدیر «خوزستانی» حتی برفرض عدم صحت اظهارات نماینده مردم اهواز در مجلس، سوالاتی  را پیش می آورد:

جناب آقای عالیپور! اظهارات یک نماینده در صحن علنی مجلس شورای در انتقاد از وزیر نفت چه ارتباطی به شما دارد که این چنین بی پروا به صحنه آمده اید. وزارت نفت خود دستگاه عریض و طویلی به نام روابط عمومی و امور حقوقی دارد که کاملا به وظایف خود آشنا هستند. 

جنابعالی نه از موضع یک کارشناس که با عنوان حقوقی خود؛ «مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب» به اظهارات یک نماینده مجلس پاسخ گفته اید. فکر نمی کنید با این اقدام شما جایگاه مدیرعاملی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب که به عنوان یک «سرمایه» مدیریتی برای استان بوده است و مردان بزرگی پیش از شما بر این صندلی نشسته اند را در حد یک وکیل مدافع بدون حکم، تقلیل داده اید؟

جناب آقای عالیپور! آیا برای اقدام شما نمونه ای در تاریخ شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب پس از انقلاب اسلامی یافت می شود؟

آقای عالیپور! شخصی که شما خطاب به او نامه سرگشاده نوشته اید (یا پای نامه را امضا کرده اید) گرچه انتقادات فراوانی به عملکرد وی  و سایر همکاران شان ممکن است وارد باشد، نماینده مردم استان خوزستان است. آیا از شما به عنوان یک «خوزستانی» توقع می رود که در دفاع از «شخصی دیگر» اینطور دربرابر نماینده مردم خوزستان بایستید؟ گرچه شما در لبیک گویی به فرامین «رییس تان» مسبوق به سابقه هستید.

سوالی دیگر که پیش می آید این است که چگونه مدیری که از ابتدای تصدی سمت مدیرعاملی از برگزاری یک نشست خبری طفره رفته است و مجموعه ای که از پاسخگویی به نمایندگان افکار عمومی خود را شاید بی نیاز می داند این چنین در جایی که ارتباطی به حوزه کاری اش ندارد وارد صحنه می شود؟

آقای عالیپور! یادتان باشد شما توسط  مردم خوزستان  قضاوت می شوید.
:
:
:
آخرین اخبار