تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۹۹۳۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جانشین معاون ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان:
۶ در حرمین عسکریین در اهواز رونمایی می‌شود
جانشین معاون ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان گفت: شش در حرم عسکریین در اهواز رونمایی می‌شود و در شهرهای مختلف مورد بازدید قرار می‌گیرد.

امیدوار آقایی، امروز در همایش فصلی ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان اظهار داشت: ستاد بازسازی عتبات و عالیات سه مآموریت در کشور عراق دارد که ساخت ایوان طلای حرم حضرت امیرالمومنین(ع) از مأموریت‌هایش به شمار می‌رود.

وی درباره حرم حضرت امیرالمومنین(ع) افزود: قسمت داخلی و کتیبه‌های حرم به اتمام رسیده و قرار داد بخش بیرونی آن منعقد شده و نیز در سال جاری اجرایی خواهد شد.

جانشین معاون ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان بیان کرد: مشارکت در ساخت 2 هزار متر از حرم حضرت فاطمه(س) در نجف اشرف و نیز ساخت شش درب از حرمین عسکریین در سال جاری را برعهده داریم.

وی گفت: شهریور ماه امسال شش درب حرمین عسکریین در اهواز رونمایی می‌شود و در شهرهای مختلف مورد بازدید قرار خواهد گرفت و در مهرماه به سامرا ارسال خواهد شد.

آقایی با بیان اینکه بازسازی حرم حضرت زینب(س) در سوریه از دیگر مأموریت‌ها است، عنوان کرد:  از خرداد ماه سال گذشته کار بازسازی نقاط آسیب دیده حرم حضرت زینب(س) با نذورات مردم و حضور متخصصین خوزستانی توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان انجام شده به طوری که عملیات ساخت و نصب گلدسته ها باقی مانده است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار