تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۹۹۳۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جانشین فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد:
کاهش 9 درصدی جرایم در خوزستان
جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در پنج ماهه امسال، 9 درصد کاهش جرایم سرقت در استان وجود داشته و میزان کشفیات به حدود 70 درصد رسیده است.

سید محمد صالحی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی این شهرستان اظهار کرد: از ابتدای امسال تعامل بسیار خوبی بین نهادها و ادارات مختلف با نیروی انتظامی وجود داشته و از این رو کارها و اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: در پنج ماهه سال جاری، 9 درصد کاهش جرایم سرقت در استان وجود داشته و میزان کشفیات به حدود 70 درصد رسید، با توجه به اینکه این رقم قابل قبول است اما با نقطه مطلوب فاصله دارد و با تلاش و همدلی آن‌را به اوج خواهیم رساند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت از خردادماه سال گذشته خاطرنشان کرد: خوشبختانه با همدلی و تاکیدات شورای تامین استان همکاری بسیار خوبی بین تمام نهادها با نیروی انتظامی به‌وجود آمد و نیروی انتظامی نیز با ارائه آموزش‌های همگانی خود در اماکن مختلف باعث ایجاد امنیت بیشتر شد.

صالحی اضافه کرد: از سال گذشته تاکنون حدود 7 هزار دوربین در سطح شهرستان‌ها و اماکن مختلف مانند مراکز تجاری، عمومی و... نصب شده که تاثیر زیادی در کشف و کاهش جرایم داشته است.

وی با اشاره به حضور فرماندهی جدید در نیروی انتظامی شهرستان ایذه گفت: انتظار می‌رود که مردم این شهرستان با همکاری خود ارتباط خوبی با فرماندهی جدید داشته باشند، زیرا هرچه ارتباط بین نیروی انتظامی و مردم بیشتر باشد به‌همان میزان نیز در کاهش جرایم تاثیرگذار خواهد بود.

صالحی در پایان، با تقدیر از تلاش‌های مجید طونی به‌عنوان فرمانده بازنشسته انتظامی ایذه تصریح کرد: فرماندهی جدید این شهرستان با توجه به دانش و شناخت نسبت به این منطقه انتخاب شد و امیدواریم در همکاری خود با شورای تامین، خدمت‌رسانی به مردم، خدمت بی‌منت، مردم‌داری، رعایت حقوق شهروندی باعث رضایت عمومی و افزایش منزلت ناجا شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار