تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۹۹۵۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعزام تجهیزات بیشتر انصارالله به شهر «تعز»
جنبش انصارالله برای مقابله با حملات هوایی عربستان به شهر تعز و نیروهای وابسته به رئیس‌جمهور فراری، تجهیزات بیشتری به شهر جنگ زده «تعز» اعزام کرد.
اعزام تجهیزات بیشتر انصارالله به شهر «تعز»

ارتش یمن و نیروهای انصارالله عصر سه‌شنبه (دیروز) پس از درگیری‌های «وادی الدحی» واقع در غرب استان تعز، به سوی دانشگاه این شهر رفتند و در آن و اطراف آن مستقر شدند.

بنا بر گزارش وبگاه خبری «۲۴» امارات، انصارالله یمن تجهیزات جدیدی برای نیروهای خود وارد این شهر کرده است.

 

یک منبع در شبه‌نظامیان وابسته به «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهور مستعفی یمن، امروز چهارشنبه به روزنامه «الوطن» عربستان گفت که تجهیزات جدیدی از مسیر «المخا» در غرب استان تعز به سوی منطقه «حبیل سلمان» برای نیروهای انصارالله ارسال شده است. 

این منبع هدف ارسال تجهیزات را بازپسگیری ارتفاعات «الدحی» و «الکشار» توسط نیروهای انصارالله ذکر کرد.

شهر تعز طی دو هفته گذشته، هدف حملات شدید و مکرر جنگنده‌های سعودی قرار دارد. فقط در روز گذشته شش حمله شدید به نقاط مختلف شهر تعز انجام شد.

بنا بر این گزارش، انصارالله برای مقابله با حملات هوایی، اقدام به استقرار سلاح‌های ضد هوایی در محوطه و بالای ساختمان دانشگاه کرده است.

منابع محلی و شاهدان در یمن گفتند که ائتلاف عربی به فرماندهی عربستان، روز گذشته با شش حمله هوایی، مناطق «الضباب»، منطقه اطراف باشگاه «الصقر» و منطقه «حی الزنقل» در «الحصب» را  که تحت سیطره ارتش یمن و نیروهای انصار الله است، هدف حملات مکرر قرار داده است.

:
:
:
آخرین اخبار