تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۹۹۵۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
این بار محکومیت استقلال شوخی و بازی نیست
معاون ورزشی استقلال تاکید کرد که محکومیت استقلال با شکایت بازیکنان خارجی قطعی است.

این بار محکومیت استقلال شوخی و بازی نیست

در حالی که بهرام افشارزاده گفته که استقلال شرایط خطرناکی ندارد و امتیازی از این تیم کسر نمی‌شود اما علی نظری‌جویباری در صفحه اینستاگرام خود نسبت به پرداخت نشدن بدهی بازیکنان خارجی هشدار داد.

معاون ورزشی استقلال نوشت:

من تاکنون مصاحبه‌ای در این رابطه نداشتم ولی در حال حاضر احساس خطر می‌کنم. پرونده بسیار جدی وخطرناک در کمیته انضباطی فیفا علیه باشگاه استقلال قرار دارد و ممکن است به زودی جرایم شدیدی (کسر امتیاز) علیه باشگاه از سوی فیفا صادر شود. توزی، کاروالینهو، لیام ردی، گوران لاوره وساموئل بازیکنان سال‌های قبل استقلال بودند که طلب خود را دریافت نکرده و در کمیته انضباطی فیفا طرح دعوا کرده‌اند. فیفا حق را به بازیکنان فوق داده و محکومیت باشگاه استقلال قطعی است.

در طول یک سال گذشته مهندس مانوسی‌فر معاون بین الملل اتحادیه فوتبال که به باشگاه استقلال به صورت افتخاری مشاوره حقوقی وبین المللی می‌دهد و تلاش بسیاری جهت جلوگیری از کسر امتیاز باشگاه استقلال انجام داده است که واقعا جای تشکر دارد. اگر اقدام عاجلی جهت طلب این بازیکنان از سوی هیات مدیره محترم باشگاه صورت نگیرد، ممکن است بزودی جرایم سنگینی (کسر امتیاز) علیه باشگاه استقلال از سوی فیفا صادر شود. در ضمن محسن ابراهیمی هم در بعضی از موارد حقوقی و بین المللی فیفا نهایت همکاری را با ما داشته و جا دارد از ایشان هم قدردانی کنم. امیدوارم این خطر بزرگ با تدبیر ویژه مدیرعامل و هیت مدیره، وزیر محترم ورزش وجوانان، اسپانسر، فدراسیون فوتبال وسازمان لیگ که منبع درآمدزایی برای باشگاه‌های لیگ برتر است، هر چه زودتر حل فصل شود تا هواداران عزیز استقلال را خوشحال کنند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار