تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۹۹۶۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد :
محموله 540 کيلويي مرفين در امیدیه توقيف شد
فرمانده انتظامي استان خوزستان از شناسايي و کشف محموله 540 کيلويي ماده مخدر مرفين و دستگيري سه سوداگر مرگ در شهرستان اميديه خبر داد.

سردار محمدرضا اسحاقي گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان اميديه استان خوزستان و پليس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در اقدام اطلاعاتي مشترکي از انتقال يک محموله مواد مخدر به شهرستان اميديه مطلع شدند، که بلافاصله موضوع را بصورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

وي ادامه داد: ماموران پليس با مستقر شدن در محورهاي مواصلاتي و کنترل خودرو هاي عبوري در مسير شهرستان "اميديه به اهواز" يک دستگاه تريلر يخچال دار را شناسايي و متوقف کردند، که در اين زمينه دو نفر سرنشين آن دستگير شدند.

فرمانده انتظامي استان خوزستان تصريح کرد: ماموران در بازرسي تخصصي از تريلر توقيف شده مقدار 540 کيلو ماده مخدر مرفين را که به طرز ماهرانه اي در قسمت يخچال آن جاسازي شده بود، کشف کردند.

به گفته وي ماموران در ادامه طي يک اقدام غافلگيرانه، يک دستگاه پژو 206 که محموله مواد مخدر را اسکورت مي کرد، نيز شناسايي و توقيف کردند، که بلافاصله راننده آن دستگير شد.

اسحاقي بار ديگر با اشاره به توقيف يک دستگاه تريلر يخچال دار و يک دستگاه خودرو 206 و همچنين کشف 540 کيلو مرفين، خاطر نشان کرد: در اين راستا سه سوداگر مرگ دستگير و پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني راهي مراجع قضايي شدند.

مرجع / امیدنیوز
:
:
:
آخرین اخبار